Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht:degelijke trekkingsfiets maat 61 (lengte1,91m) - Forum Wereldfietser

gezocht:degelijke trekkingsfiets maat 61 (lengte1,91m)

Hallo allemaal,

Ik zoek voor mijn reis naar Santiago de Compostela (16/08/2010) nog een degelijke trekkingsfiets tegen betaalbare prijs.

Bedankt voor tips of aanbod.

Groeten,
Peter
PeterAntw schreef:Hallo allemaal,

Ik zoek voor mijn reis naar Santiago de Compostela (16/08/2010) nog een degelijke trekkingsfiets tegen betaalbare prijs.

Bedankt voor tips of aanbod.

Groeten,
Peter
Peter,

Ik rij momenteel met een KOGA signature, volledig XT, gekocht eind 2009.
Het is een maat 60 ( ik ben 1.97 m )
Daar ik minder rij als gevolg van een ongeval met rug en nekletsel doe ik hem weg als ik er een deftige prijs voor krijg.
Mijn laagste prijs is 1800 euro, je ziet maar
Misschien is dit wat (bieden van 1.250 euro, één vakantie gebruikt)?

http://link.marktplaats.nl/367418062
ik heb een nieuwe idworx mountain rohler in de aanbieding, in de winkel een nieuwprijs van 3300euro.. ik wil er graag vanaf dus 2000euro verwisseld ie van eigenaar.... of een goed bod!!
Kortom, als de OP zegt welke prijs hij in zijn hoofd heeft, kan het veld wat beperkt worden. Per slot kan dit ook prima op een tweedehands fiets van 400-500 euro.
Wim
Als ik naar de data kijk, concludeer ik dat Peter afgelopen augustus, acht dagen voor vertrek naar Compostella, een fiets zocht. Misschien is hij uiteindelijke toch maar te voet naar Compostella afgereisd? :D
Hoi Peter!

Ik heb een degelijke robuuste wereldfiets te koop. Ik heb deze fiets alleen gebruikt voor vakantiefietsreizen, dus niet voor woon/werkverkeer. De reden dat ik hem wil verkopen is dat hij voor mij eigenlijk net iets te groot is. Framemaat is 62

Het is een zeer degelijke fiets die goed is af gemonteerd: compleet shimano XT (dus voor en achter derailleur, naven, trapas), de remmen zijn hydrailisch: magura HS 33, erg eenvoudig om je blokjes verwissel en je heb altijd een gelijke remdruk om dat het een gesloten systeem is. Je hebt niet te maken met remkabels die uitrekken. Beide wielen zijn met de hand gemaakt door een zeer goede wielmaker. Het achterwiel is 40 spaaks waardoor hij erg sterk is. Dit is een voordeel als je met bepakking gaat fietsen. Verder zitten er zowel voor als achter tubes dragers op. De voordragers heb ik er afgelopen zomer op laten zetten.
Ik heb de fiets op laten bouwen naar mijn wensen en ook het frame zelf uitgezocht en laten spuiten. Yunnan is de provincie in China waar ik 2x gefietst heb en Slingerland is de fietsenwinkel waar ik 3 jaar gewerkt heb.

Hij moet €750,- kosten (nieuw €1800,-)

De fiets is goed onderhouden (wel sporen van gebruik natuurlijk) en heeft elk jaar zijn onderhoudsbeurt gehad.

Mocht je nog meer info willen of foto’s willen zien dan kun je me mailen: janet.early@hotmail.com

Groetjes Jeanette!
Merk, frameteriaal en wielmaat horen er ook nog wel bij, lijkt me.
Wim
Hallo wim,

Het frame heb ik zelf laten spuiten, vandaar dat er Slingerland op staat. Framemaat staat in mijn vorige bericht geschreven en hij heeft 28 inc wielen.

Groet Jeanette
janetearly schreef:Het frame heb ik zelf laten spuiten, vandaar dat er Slingerland op staat.
Hallo Jeanette,
Het blijft mij toch een raadsel wat voor merk fiets er dan onder dat spuitwerk zit.
Dat is toch het eerste wat een koper vraagt lijkt me.
Leon
Let nou toch op de data. De vraag is allang niet meer actueel. Voor nieuwe aanbieding een nieuw draadje starten.