Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Veiligheid Algerije??? - Forum Wereldfietser

Veiligheid Algerije???

Hoi Fietsers!!!

We weten dat het gevaarlijk is in delen van Algerije maar heeft iemand meer info hoe gevaarlijk???
(ja natuurlijk; www.minbuza.nl, maar ja die raadden ons ook niet aan om naar Pakistan te gaan ('02), wat wij na daar rondgereisd te hebben veilig vonden en minbuza wist niets over beschoten toeristen bussen in Laos die wij toch echt zelf gezien hebben)

We gaan of met de boot van Tunesie naar Italie of willen door Algerije naar Marokko. Wat is de veiligste route door Algerije, enig idee?? Die langs de kust??? Nou jullie begrijpen we willen graag wat meer informatie.

leuke reizen!!! Groetjes Heleen en Robin..

Enne even vertellen hoor Heleen is trots op haar nieuwe vittorio joh!!!, mooi blauw en glimmend nog....
Robin,

Ik sprak je laatst aan in Groningen in de Brugstraat. Grappig dat ik je hier weer 'tegenkom'. Veel reisplezier in en naar Tunesie en jij succes met je van Herwerden fiets. Zag er TOP uit!

Gr. Harm
(fietst dit jaar de route 'langs oude wegen' naar Frankrijk)

hoi harm!

Ik heb kennelijk een evenbeeld die robin heet, want ik kom nooit in groningen, zeker niet de brugstraat (?) en waarschijnlijk ken ik je niet, maarre....
dank je voor de reactie, en veel fiets/reisplezier,

misschien kom je deze robin nog wel eens tegen; in rotterdam is waarschijnlijker!

Is er al iets meer bekend over de veiligheid in Algerije? Ik ben van plan om daar dit najaar doorheen te fietsen.

Hier staat recente informatie over de veiligheid in Algarije (hoewel niet direct gericht op fietsvakanties, maar wel door/ voor backpackers);

http://thorntree.lonelyplanet.com/messa ... d=0&from=1

Ook zou je hier even met de zoekfunctie kunnen zoeken op algeria. Staan veel tips tussen !

Jullie probleem zou echter zijn dat de grens tussen marokko & algerije momenteel gesloten is en ik zou er niet op rekenen dat die op korte termijn geopend zal worden...