Additionally, paste this code immediately after the opening tag: beschikbaarheid 10 speed in Azië - Forum Wereldfietser

beschikbaarheid 10 speed in Azië

Hallo,

In mijn zoektocht naar een geschikte fiets kom ik o.a. de nieuwe 10 speed groepen (slx en xt) van Shimano tegen. Met een eventuele meerprijs moeten jullie geen rekening houden. Ik vroeg me gewoon af of 10 speed cassettes en kettingen te vinden zijn in bv. Iran, China, Zuidoost-Azië.

Alvast bedankt,
Wouter
Google: shimano shop iran: http://travellingtwo.com/resources/iran ... dequipment

Groet & succes!
Eric
1 reserveset in je lichtgewicht bagage en de ander laten opsturen. Dat is waarschijnlijk de goedkoopste optie. In bangkok zag ik een 44t chainwheel van bijna 100 euro.

niet met TNT laten opsturen (zie ergens mijn frustratiebericht).

Sjirk
Iran en China weet ik niet maar in Chang Rai in Thailand vond ik een winkel die de aller nieuwste race/mountains bikes en onderdelen verkocht, dus ik Bangkok zal dat ook wel lukken.

En via Thailand fietsen kan nooit een straf zijn :D
wouter93 schreef:Hallo,

In mijn zoektocht naar een geschikte fiets kom ik o.a. de nieuwe 10 speed groepen (slx en xt) van Shimano tegen. Met een eventuele meerprijs moeten jullie geen rekening houden. Ik vroeg me gewoon af of 10 speed cassettes en kettingen te vinden zijn in bv. Iran, China, Zuidoost-Azië.

Alvast bedankt,
Wouter
De mtb derailleurs zijn niet compatible met andere Shimano derailleurs. Als je de meest stompzinnige groep zoekt om mee op wereldreis te gaan is dit geen gekke keuze 8)