Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Problemen met zitje in Burley D light fietskar - Forum Wereldfietser

Problemen met zitje in Burley D light fietskar

Hallo
Ik heb de peuterschaal uit de Burley d light gehaald omdat mijn zoon nu 1.5 is.
Nu zie ik dat het zitje van burley niet echt goed zit, lijkt wel of er iets niet goed is i mekaar gezet door de fietsenzaak. Het is niet echt een zitje met rug en zit gedeelte maar zit en ruggedeelte lijken 1 geheel, mijn zoon glijdt gewoon naar beneden.
Wie kan me ff helpen hier mee? Kzie dat ook er flapjes met oogjes NIET vast zitten aan de stang en volgens mij moet dat en heb je dan 4 flapjes met oogjes vast zitten aan stang met moeren. Ik heb alleen de 2 voorste oogjes vastzitten. De achterste 2 niet maar nu weet ik niet precies om welke plek ik deze moet vast zetten.
Wie wil me ff mailen jgense@home.nl,dan kan ik hem het duidelijk maken met wat fotos


Gr
Jeroen
Hoi Jeroen,

Ben je er al een beetje uitgekomen? Wij hebben hier 2 d'lites staan, 1 van een jaar of 8 oud en een gloednieuwe. Wat voor type heb je (kan ik misschien wat foto's mailen)

Ed
Niem anders die een Burley d light heeft versie van 2 jaar geleden.
Dan kan ik hem wat fotos opsturen om probleem beter uit te leggen

Gr
Jeroen
Probleem is opgelost!
Oogjes vast gemaakt en nu is het ook meer een zitje geworden.
Verder nog een kussen onder zitje gelegd, maakt het ook weer wat steviger.
Ook nog bevestiging van de fietskar aan fiets wat hoger gedaan zo komt fietskar ook wat meer horizontaler. Eerder schoof mijn zoon gewoon naar voren.
Al met al vind ik zo'n zitje toch slecht bij de Burley maar hopelijk is dat niet beter bij de andere merken zoals bijv Chariot anders heb ik verkeerde fietskar gekocht.
Bedankt mensen die me wat fotos hebben gestuurd van hoe zitje moet zitten.
Het blijft een probleem en zoon blijft hangen.
Ik overweeg een Winther Dolphin te kopen.
Het wordt ws de Captain XL van Chariot!
Kom graag in contact met mensen die deze kar gebruiken voor weekenden en fietsvakanties.