Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dialezing: Canada en Alaska. De Vakantiefietser, Amsterdam - Forum Wereldfietser

Dialezing: Canada en Alaska. De Vakantiefietser, Amsterdam

Dialezing: Canada en Alaska. De Vakantiefietser, Amsterdam

Dinsdagavond 10 mei a.s vertellen Dick en Els over hun fietsreis van Yellowstone NP, Wyoming, door British Columbia, Alberta, de Yukon en Alaska naar Deadhorse, Prudhoe Bay (en ook nog iets over de Inside Passage van Valdez - via Vancouver Island - naar Vancouver.
Nieuwsgierig naar hoe de Cassiar Highway er uit ziet?
De Alaska Highway?
Richardson Highway?
Naar wat de omstandigheden op de Dalton Highway zijn?
Dan zeker komen!

Locatie: De Vakantiefietser, Westerstraat 216, Amsterdam
Aanvang: 19.30 uur
Contact: Eric Schuijt, 020-616409, info@vakantiefietser.nl

Hoi Dick en Els

Hoe laat is dit ongeveer afgelopen?
(i.v.m. wandeling naar CS en treinreis naar huis)

groeten, Joke Tolsteeg
(heb jullie laatst in Nijmegen gezien, in de Stratemakerstoren, dat was geweldig!)

Omdat ik niet zeker weet of Dick en Els dit lezen: ik verwacht dat het tussen tien uur en half elf is afgelopen. Naar het CS is het ongeveer 10 tot 15 minuten lopen.

Eric Schuijt

OK, bedankt.

Ha, ik ben wel benieuwd hoe groot die winkel is.
In Nijmegen kwamen er bijna honderd bezoekers op die lezing. Daar waren niet genoeg stoelen meer en veel mensen zaten gewoon op de grond.

tot morgen

Nou ik heb iets van dertig stoelen, en dan kunnen er nog een stuk of vijftien op de grond (met vloerverwarming) zitten denk ik. Maar zoveel zullen het er wel niet worden denk ik. Hoop ik. Anders heb ik te weinig negerzoenen!