Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontmoetingsweekend 3, 4 en 5 juni in hartje Twente!! - Forum Wereldfietser

Ontmoetingsweekend 3, 4 en 5 juni in hartje Twente!!

Ontmoetingsweekend in Twente
Vrijdag, zaterdag en zondag ( 3, 4 en 5 juni) houden we, samen met de Wereldfietser, een ontmoetingsweekend in de prachtige natuur van Twente. Het doel van dit weekend is om andere fietsers te ontmoeten. Zie voor meer gegevens activiteiten op deze site.
Vriendelijke groet,
Jan

Dat vraag ik me nu al de hele tijd af. Wie is 'we' in 'we houden samen met de Wereldfietser een ontmoetingsweekend. Ik denk dat je meer deelnemers krijgt als je dat duidelijk maakt.

In 2002 ben ik, ( Jan, 51 jaar) lid geworden van de wereldfietser. Ze hadden toen een stand staan in de outdoorzaak Slee Buitensport te Hengelo, de plaats waar ik woon. Van hun hoorde ik ( o.a. Marco Meijerink) dat er in het oosten van het land over het algemeen weinig ?fiets?activiteiten georganiseerd werden. Ik heb hun gezegd dat ik wel een ontmoetingsweekend wilde organiseren als zij mij daarbij zouden willen ondersteunen. Dat wilden ze wel en zo heb ik in 2003 het eerste weekend georganiseerd. Het was een succes. Enkele mensen van dat weekend hebben toen aangegeven voor een volgende keer wel mee te willen helpen. En dit jaar organiseren we het met zijn vieren: Olga, Mietsy, Hans en ik. We komen alle vier uit Twente en fietsen geregeld samen. Bovendien komt Kees Baselmans, een bekende binnen de wereldfietser, voor de derde keer om informatie te geven over de techniek/reparatie van de fiets.
vr gr
Jan

Voor wie of wat zijn die 25 euro? En wat kost het als je je fiets niet hoeft te repareren?

Nu snap ik hem. Leuk!

Enkele kosten:
huur ruimte voor lezingen op de zaterdagavond.
vergoeding kosten degene die de lezing(en) geeft ( geven)
vergoeding kosten degene die de fietsreparatie geeft
Voor de vrijdagavond zorgen wij voor koffie, thee, drank en hapjes.
Allerlei diversen voor bekendmaken van het weekend hier in de buurt.

Vorig jaar hebben we 15 euro gerekend en daar kwamen we moeilijk mee uit. (Hier is overigens ten dele ook het gezamelijke warme eten van betaald. Dit zou nu weer kunnen gebeuren). Dit laatste is sterk afhankelijk van het aantal mensen dat komt en als we geld overhouden geven we dat aan de mensen terug of verrekenen we dat met bv het warme eten. Het is slechts de bedoeling om kostendekkend te zijn en geen risico te lopen. Komen mensen slechts bijvoorbeeld een dag dan is de afgelopen jaren globaal een verdeelsleutel gehanteerd op basis van het aantal dagdelen dat iemand aanwezig is. De afgelopen jaren waren de mensen heel tevreden over het weekend..
Gr.
Jan

Leuk initiatief, ben echter helaas met vakantie!!

Maar hou me op de hoogte als er weer iets in Twente wordt georganiseerd of als jullie eens een tochtje maken.