Additionally, paste this code immediately after the opening tag: telefoneren vanuit NZ - Forum Wereldfietser

telefoneren vanuit NZ

Hallo,

Wij gaan in en zijn on nu aan het voorbereiden. In de LP stond het verhaal dat je via EKNO (?) goedkoop ionternationaal kunt bellen. Wie is er bekend met deze telefoonservice van LP en wat zijn de ervaringen.

De kosten bedragen 0.50 dollarcent startfee en 0.46 cent per minuut variabele kosten.

In afwachting van tips en ervaringen,

Groeten van Karin en Marten

Van EKNO heb ik nog nooit gehoord, maar ik heb vorig jaar uren naar huis gebeld vanuit NZ en het kostte echt geen fluit. De plaatselijke telefoonkaarten zijn prima en heel goedkoop. Ik kan me helaas niet meer herinneren hoe duur het precies was.

Groeten,
Dennis

Je kan ook je mobiele telefoon meenemen en ter plaatse een pre-paid sim kopen. (koste in 2000 ongeveer 35 NZ dollar)

Dan kun je familie en vrienden naar jullie laten bellen. Kost jullie geen gesprekskosten.
Wanneer men in Nederland belt met One-tel of iets dergelijks, kost het de beller minder dan 10 cent per minuut.

Mvrgr,

Marco

PS Ekno is niet goedkoop.

Marco de Wit schreef:Je kan ook je mobiele telefoon meenemen en ter plaatse een pre-paid sim kopen. (koste in 2000 ongeveer 35 NZ dollar)

Dan kun je familie en vrienden naar jullie laten bellen. Kost jullie geen gesprekskosten.
Wanneer men in Nederland belt met One-tel of iets dergelijks, kost het de beller minder dan 10 cent per minuut.

Mvrgr,

Marco

PS Ekno is niet goedkoop.
Kijk ook eens op www.bellen.com, bellen naar NZ kan al vanaf 4 ct/min. 8O
Overigens is onetel overgenomen door scarlet en niet meer de goedkoopste.
Twee jaar geleden heb ik een tijdje in nz gestudeerd en toen gebruikte ik telefoonkaarten die gewoon bij de benzinepomp te krijgen zijn. Koste toen 20 nz en daar kon ik ruim 3 tot 4 uur voor bellen naar nederland. De naam weet ik zo even niet maar als je even informeert of op de websites kijkt van de bedrijven ben je der zo achter. Het was in ieder geval de "internationale" kaart. In palmerston North goed verkrijgbaar met al de asiatische studenten :)

Ik zou inderdaad ook gaan voor de lokale telefoonkaarten. Voor verschillende werelddelen heb je verschillende kaarten met verschillende tarieven, zo ook voor Europa.
Kijk ook eens op www.bellen.com, bellen naar NZ kan al vanaf 4 ct/min.
Het kan nog goedkoper, er zijn zoveel aanbieders, vooral telestunt en teledump zijn favorieten (3 ct/min)

zie ook televergelijk

Anneke