Additionally, paste this code immediately after the opening tag: compressiezak - Forum Wereldfietser

compressiezak

Hoi,

Ik overweeg de aanschaf van een of twee compressiezakken: in ieder een geval voor mijn slaapzak (want degene die ik erbij heb gekregen is te klein :?) en misschien een voor mijn kleding. Ik zag al dat AB een eVent versie had gekocht, maar als ik ga googlen kom ik veel meer soorten en prijzen tegen en geraak ik in de keuzestress.

Wie heeft een tip voor een stevige, niet al te zware en betaalbare zak?

Willem
Hoi Willem,


Exped heeft er ook goeie, waaronder de waterdichte Shrinkbag [in 22/42/95 literinhoud], dus dan zou de slaapzak zelfs bovenop je achterdrager kunnen om plaats in je tassen uit te sparen (of lowrider indien mogelijk). Buiten de Shrinkbag heeft die fabrikant nog meer compressiezakken in het assortiment, dat je hier kan vinden [>products}packsacks}waterproof bags]

Maar de keuze in dat soort zakken is inderdaad gigantisch! Er is ook zoooveel op de markt :)



Afbeelding
Niet-waterdicht heb je ook leuke van Therm-a-rest, en wellicht ook nog van Haglöfs. Van die laatste vond ik ze altijd wel makkelijk.
Die van TaR weer iets minder, maar wel meer verschillende maten.
Ik heb er na wat rondneuzen een van sea to summit besteld. Ik wilde er toch wel een met sjorbanden, maar dan lichtgewicht. Deze had bovendien precies de juiste maat.

/slotje