Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Bretagne, reisverslag en fotoreportage - Forum Wereldfietser

Fietsen in Bretagne, reisverslag en fotoreportage

Adresse tes prières à Dieu mais continue de ramer!
Volgens de Michelin kaart ligt Bretagne in Frankrijk maar om heel eerlijk te zijn geloven we daar niets van wanneer we door het land van de Kelten fietsen waar menig straatnaambordje in het Bretons is geschreven en de mensen een dialect spreken dat maar vaag herkenbaar is als Frans. Bretagne is onder andere bekend om haar kilometerslange kust en haar mooie havens. Toch kiezen wij voor avontuur en zoeken het hart van dit schiereiland op. Fietsen door het binnenland van Bretagne.

http://www.marcomeijerink.nl/-portfolio ... k-bretagne
Leuke foto's, vooral die van herhaling van kruis en van wachten op station (met al dat onkruid).
Ik heb de inleiding van jouw website gelezen. Asterix en Obelix komen echter niet uit Bretagne, maar uit het schiereiland van Normandie, als ik de stripalbums (heb ik ze allemaal compleet) mag geloven, met die vergrootglas op het schutblad, daar is Normandie. Zeg maar ergens ten noordwesten van Sainte Mere Eglise, die met de parachutist op de kerktoren.
Er ligt hier een Engels toetsenbord voor me, zonder speciale tekens voor boven de letters, excuses!
wauw, weer prachtige foto's, Marco! :)