Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend

VOORJAARSWEEKEND VAN DE WERELDFIETSER.

Ons voorjaarsweekend vind plaats op een boerencamping in
Leersum.

Je kan hier terecht vanaf vrijdag middag 21-5-2005 om
17:00.
Op de vrijdagavond hebben we een gezellig samenzijn, op
zaterdag begint het officiële programma.
Om 10:30 vertrekken we voor een fietstocht over de
Utrechtse heuvelrug en het rivierenlandschap. (ongeveer
50km)
'S avonds hebben we een gezamenlijke maaltijd, met daarna
twee dialezingen, verzorgt door onze leden.
Op zondagmorgen hebben we de ledenvergadering, hier
hebben onze leden de kans om invloed te hebben op de
vereniging.
In de loop van de middag eindigt het programma, en
vertrekt iedereen richting huis.
Het weekend kenmerkt zich door een open, ontspannen
sfeer. Nieuwkomers worden direct opgenomen.

De kosten zijn ongeveer 10 euro, het exacte bedrag wordt
door de kampeerboer bepaalt.
De camping heet: op de heuvelrug, adres:
Fam van Gent
Bovenhaarweg 4
3956 KK Leersum.

Voor verdere informatie: John@wereldfietser.nl

Tijdens het voorjaarsweekend van 20 t/m 22 mei hebben we weer een paar dialezers nodig.
Op de zaterdag avond is er na het eten gelegenheid om twee dialezingen te geven, of te volgen.

Heb je zin om een lezing te geven, laat het me weten. Het kan iedere vorm hebben die je maar wilt.
Wel dien je rekening met de tijd te houden, ongeveer drie kwartier is mooi, de meesten hebben overdag gefietst.
Heb je dia's, dan regelen we een projector, heb je het digitaal, regelen we een beamer.
De bedoeling is dat er ??n lezing over een Europees land komt, en ??n over een iets exotischer land.

Dus: heb je er zin in om je fietsavontuur in je enthousiasme aan een gewillig oor te vertellen, laat het me weten!

Groeten, John Telleman. John@wereldfietser.nl Telefoon: 0648173931

Het voorjaarsweekend komt in zicht !!!

Gelukkig is het nu koud en nat, het kan dus alleen maar beter worden.
Als eerste diabestemming hebben we Roemenie en Bulgarije, het wordt ons voorgedragen door een dame...
De tweede en tevens laatste lezer neemt ons mee naar Sumatra, Birma en China.
Wat betreft het lezingen programma zitten we dus lekker warm.

Datum: 20-22 mei 2005
Locatie: boerencamping Fam. Van Gent, Bovenhaarweg 4 te Leersum


Tot ziens in Leersum

John.

Is een Hilleberg Nallo 2 een kleine, of een grote bijzettent volgens de richtlijnen van de kampeerboer in Leersum? Weet Dennis dat nog?

off-topic:

John, Bert: zijn jullie niet aan het fietsen in Limburg?

groet,
Anneke

Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar hoe staat het met het voorjaarsweekend? Dat is al over anderhalve week. Gebeuren er nog leuke dingen, leven er nog spannende ideeen? Wie komt er met een kleine bijzettent, of wie heeft nu juist een grote bijzettent? Vraag voor de criteria advies aan Dennis.

Uiteraard komen we Bert en het is natuurlijk nog maar te zien of jij komt, want afgelopen weekend was je ook ver te zoeken!!

Ik neem beide tenten mee, zet de kleine op, betaal en vervang de kleine dan door de grote..........

John, mogen we een kampvuur maken op deze camping?
En is onze grote 'yo' vriend ook weer aanwezig en hoe is het met de minitrampoline?

Hoi Freek,

Welkom terug in NL. Ik heb het idee dat we geen kampvuur kunnen maken, het is kamperen bij de boer.
Vind ie vast geen goed plan met zijn rieten dak.
We kunnen natuurlijk wel waxine lichtjes meenemen, ook heel sfeervol.

Meneer Yo 'woont' op camping de boterbloem in Amerongen, dat is inderdaad heel dicht bij Leersum, maar het is een andere camping.

De ultra lange termijn voorspelling laat zien dat het het hele weekend 25 graden wordt.

Groeten, John.

johntelleman schreef:.... camping de boterbloem in Amerongen, dat is inderdaad heel dicht bij Leersum, maar het is een andere camping....
Hoi John,
Je hebt me zojuist behoed voor een krijg-nou-wat-ervaring! Ik had slecht gelezen en zou direct naar de boterbloem zijn gegaan!
Leon

25 graden, daar gaan we voor!!!!! 8O

Worden er ook asperges geteeld op de flanken van de Amerongse berg?

Hoezo Bert, ga je komen?!?!?!? :lol:

Weet je maar nooit! Als jij komt heb ik wel een aanleiding. Wat gaat er allemaal precies gebeuren?

Ha John,

misschien kun je nog een routebeschrijving plaatsen? Net zoals Leon zou ik ook bijna op de verkeerde camping gestaan hebben... bij onze 'yo' vriend... ook gezellig... (zoals je weet).... maar toch niet echt wat ik zoek....
Ís dit dan dezelfde camping als die van het gezondheidsweekend van vorig jaar??

Groet,
Freek

bert sitters schreef:Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar hoe staat het met het voorjaarsweekend? Dat is al over anderhalve week. Gebeuren er nog leuke dingen, leven er nog spannende ideeen? Wie komt er met een kleine bijzettent, of wie heeft nu juist een grote bijzettent? Vraag voor de criteria advies aan Dennis.
Jaah, Dennis is ook wakker. De prijsonderhandelingen in 2001 (of was het 2000?) waren inderdaad erg moeizaam, maar de doorfietser wint... Met mijn zes meter lange tent gaat het vast geen bijzettententarief worden. Overigens was het in mijn herinnering een bijzonder kleine camping en pasten we alleen op omdat het een rustig weekend was. Ik neem aan dat we nu niet op een rustig weekend rekenen??

Wat is er trouwens gebeurd met de activiteitenaankondigingen op de homepage van de website? Het voorjaarsweekend staat niet eens op de homepage! En het weekend Fietsen met Kinderen ook nog niet.

Dennis

Hoi Wereldfietsers,
Helaas kan ik niet bij dit weekend aanwezig zijn. Had graag je 6 meter lange tent gezien Dennis. Kan dat geen tent worden waar laatkomers in kunnen duiken? Een soort extra service van de wereldfietser :lol:
Ik hoop dat jullie allemaal een oergezellig weekend hebben.
Groet,
Marco

Agenda ledenvergadering Vereniging De Wereldfietser op 22 mei 2005

1. opening en mededelingen
2. vaststellen agenda
3. notulen 22 augustus 2004
4. bestuurssamenstelling:
a. aftreden van Marco Meijerink
b. voordracht van Marjan Brouwer en Sander Onderstal om lid te worden van het bestuur
c. vacatures binnen het bestuur (o.a. secretariaat; pr)
5. financiën
6. tijdschrift
7. activiteiten
8. internet
9. landeninfo
10. ledenadministratie
11. rondvraag
is al bekend hoe laat de vergadering begint? en eindigt? (ongeveer)

Ja, die info heb ik ook nodig. Dus, vanaf hoelaat mogen we de vergadering verwachten?