Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe website (2011) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nieuwe website (2011)

Nu werkt het ook bij mij weer niet.
Wim
De laatste update :)

- duidelijker lettertype headers (op verzoek)
- actief-status in menu aangegeven (op verzoek)
- banners van sponsoren toegevoegd
- pagina voor afgelopen evenementen aangemaakt
- pagina met verslagen aangemaakt
- koppeling met flickr gemaakt voor foto's bij evenementverslagen

Wat er nog aankomt:

- Aparte headerfoto's per onderdeel van de site; wisselende foto's in de header
- Meer updates na intern overleg; we houden jullie op de hoogte!

PS: Wim de werking van de wiki staat even compleet los van de nieuwe website. Mocht de wiki niet naar behoren functioneren maak hier dan een nieuw topic over met gedetailleerde informatie (iig de url). Waarschijnlijk zetten we tzt de wiki om naar de huidige structuur, maar daarover later meer.
Het begint ergens op te lijken Joris :wink: Goeie aanpassingen.

Ik snap alleen deze route niet helemaal: rechtsboven staat links welke een pagina opent met een verhaal over de wie-was-waar database. Als je vervolgens op een continent klikt wordt www.fietsvrienden.nl geopend.
Mijn vragen: de links staan toch op de wiki? De wie-was-waar database is zo te lezen opgeslagen in het forum en er wordt vervolgens verwezen naar fietsvrienden.nl. Is dit een tijdelijke constructie om e.e.a. te testen? Op dit moment vind ik het nogal raadselachtig. Ik weet niet of mensen hier hun weg in weten te vinden.
De links zouden moeten verwijzen naar de wiki... dat het nog niet helemaal werkt is duidelijk :)

Mijn suggestie zou zijn om daar alle relevante links te plaatsen naar alles wat maar voor onze mede-fietsers interessant kan zijn. Dit zijn neven-verenigingen (vakantiefietser, europafietsers, vrienden op de fiets, fietsersbond) maar ook wellicht fabrikanten, interessante websites/shops waar op het forum vaker samenkoopacties naar zijn gedaan etc etc.

Dit met logo's en begeleidende teksten natuurlijk.

Het wie-wat-waar zou ik graag willen integreren in de gebruikersprofielen, wat veel meer mogelijkheden op termijn kan bieden. Hierover hopelijk later meer :)

Wat betreft de headerfoto's, hier heb ik een nieuw topic voor geopend. Alle reacties en meldingen over de NIEUWE site graag hier plaatsen, alles over headerfoto's in de nieuwe thread, en alles over de OUDE delen van de site (forum, wiki etc) in een nieuw topic. Dan houden we het overzichtelijk...

- Joris