Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kaart overzetten op navigatie apparaat - Forum Wereldfietser

kaart overzetten op navigatie apparaat

het navolgende:

als ik vanuit mapsource kaart(en) overzet op gps, maakt het dan verschil uit???? / wat is de voorkeur:

kaartdetail in mapsource zetten op laagste of op middel of hoogste??

et is nl. dat bij het overzetten van verschillende geselecteerde kaartsoorten in (mapsource toponederland+topo duitsland+fietskaart benelux+fietskaart duitsland

zeker bij kaartdetail hoogste, de pc, vastloopt.

doe ik iets fout of ehhh

als ik kies voor kaartdetail laagste in mapsource, zijn dan de gegevens in mijn gps apparaat toch hetzelfde?? als dat ik gekozen zou hebben voor hoogste bij overzetten.???

in afwachting van opheldering

gr. Wim
Kaartdetail hoog of laag maakt niets uit, de gegevens die je overzet zijn precies het zelfde. Het vastlopen op het hoogte kaartdetailniveau komt denk ik doordat jouw computer te weinig geheugen heeft om alle details te tonen, zeker wanneer je ver moet uitzoomen om alle kaartbladen te selecteren van al die topokaarten. Het beste is gewoon het detailniveau zo laag mogelijk te zetten als je ver uitzoomt om die kaartdelen te selecteren die je wilt hebben.
dank voor duidelijk en snel antwoord

gr.wim