Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 augustus - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 augustus

Beste mensen,

Het is alweer tijd voor een nieuw rondje! Vakantietijd is natuurlijk geen komkommertijd en dus de aankondiging van ons rondje Groningen. Menige "wereldfietser" doet hoogstwaarschijnlijk op dit moment zijn naam eer aan en is aan het genieten ergens langs 's Herens wegen. Dat weerhoudt ons, de achterblijvers, er natuurlijk niet van om eropuit te trekken voor een "wereldfietstocht" door ons prachtige Noorderlijke achterland. Waar we heen gaan dit keer zal duidelijk worden in de correspondentie op dit forum. Heeft iemand een leuke route in zijn gedachte laat het weten?
Wie zin heeft, komt uiteraard. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Laat even een reactie achter als je meegaat en check het forum zaterdagavond nog even voor actuele informatie (Het rondje gaat in principe natuurlijk altijd door, maar i.v.m vakantietijd weet je maar nooit) We hopen uiteraard op mooi en droog weer. Verzamelen op de vaste plek voor het Groninger Station bij het Peerd van ome Loeks. Vertrek 10.00u

Tot dan

Ronald en Ineke
Hoi Ineke,

Leuk weer een rondje fietsen!
Zoals het nu staat fietsen wij mee.
Nu maar hopen dat het weer zich van z'n beste kant laat zien :D

Ronnie
Hallo,
Net terug van twee weken fietsen in Navarra, Noord-Spanje. Zeer wisselend weer (zon, warm/koud, drizzle/regen, veel wind), maar een prachtige, machtige natuur. Nu wel weer zin in een rondje Groningen dus hopelijk lekker fietsweer volgende week zondag. Tot dan,
Petra.
Als ik een nieuwe fiets heb, doe ik mee. (zie draadje Idworx ER gestolen)

Gisteren ben ik nog op mijn Patria naar Drachten gefietst om een nieuwe fiets te bekijken. 1. het is een mooie tocht, heen ten noorden van de A7, terug ten zuiden van de A7. 2. het duurt wel lang op een Patria, model herenrijwiel. Ondanks Brooks zadel, toch redelijk pijnlijk en meer vermoeiend dan op een fiets met een sportieve zit. Zaterdag voor het rondje laat ik definitief weten of ik er ben.
Ik zal er zijn 14 augustus! :D

Patria, heb het draadje ook gelezen, zwaar kloten voor je!
Wat omhelst een rondje Groningen eigenlijk?

Peter
Hallo Peter,

Het rondje Groningen is een maandelijkse toertocht met diverse noordelijke leden van de Wereldfietser. We fietsen vaak rond de 70 kilometer en er is ook wat lekkers bij. Gewoon lekker kletsen en fietsen.
Helaas, geen rondje Groningen. We zijn nog steeds met rondje Ierland bezig. Zie onderschrift. Maar het is hier zeker net zo mooi als in Gronngen, maar vast niet zo gezellig :roll:
paul1987 schreef:Hallo Peter,

Het rondje Groningen is een maandelijkse toertocht met diverse noordelijke leden van de Wereldfietser. We fietsen vaak rond de 70 kilometer en er is ook wat lekkers bij. Gewoon lekker kletsen en fietsen.
Okay bedankt, woon zelf in stad Groningen. Komende 2 maanden ben ik waarschijnlijk weg, daarna wil ik nog wel eens meendoen.
Zelf niet eerder meegefietst, ben nieuwsgierig.
Tot zondag, groet,

Auke
Ga gaarne mee zondag, ben net lid maar heb al wat europese kilometers gefietst.

jitske, engwierum.
Mooi om te horen dat er weer een paar nieuwe gezichten bij zullen zijn :D
Tot zondag bij het Peerd.
Ik hoop er ook te zijn. Het blessureleed lijkt ten einde.
Wim
Hoi,
Ik ben dit weekend uitgenodigd bij vrienden in Den Haag en mis daardoor het rondje Groningen. Veel plezier en tot de volgende keer!
Groet, Petra.
Ik ben elders, veel plezier 'op fietse'.

http://is.gd/q1T50C

groet, Jaap
Hebben we al een rondje gepland, of is het de moeite als ik een pruimentaart in elkaar sleutel voor een koffiestop in kiel windeweer?
Mijn eerdere post ging ove remblokjes, niet het geheel goede topic.

Als jouw pruimentaart net zo lekker is als je appeltaart dan fiets ik daarvoor graag naar Kiel-Windeweer! :D
HansvanderVeeke schreef:Helaas, geen rondje Groningen. We zijn nog steeds met rondje Ierland bezig. Zie onderschrift. Maar het is hier zeker net zo mooi als in Groningen, maar vast niet zo gezellig :roll:
Lekker dan vanderVeeke... Doen we het Fietserpad en zoeken op 25 Aug een koffiestop/meet&greet in Baflo ben je er niet! 8)
Ik heb een fiets kunnen lenen, dus tot zondagmorgen 10 uur.
Ik ga ook mee morgen, zie jullie op het station.

groet, Rikie