Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Inloggen voor deelname aan aktiviteit - Forum Wereldfietser

Inloggen voor deelname aan aktiviteit

Ik wou mij graag aanmelden voor een aktiviteit (Harskamperdennen)
Ik log in met goede inlognaam en ww maar word niet toegelaten?
Als ik vraag om het ww krijg ik de melding dat hij mijn gebruikersnaam niet kent?
Ik ben wel lid van de Wererdfietser dus inloggen zou goed moeten gaan voor deze aktiviteit?
Help :!: :?:
Robert,

Je kunt gewoon een mail aan Jim sturen. Zijn adres staat bij de activiteit. Je hoeft hiervoor niet in te loggen op de site.
:oops: had ik niet gezien...
Maar mijn vraag had ook meer te maken met de nieuwe website, waarschijnlijk functioneert deze nog niet zo goed :?:
Nee, het inloggen is nog niet gekoppeld aan extra's. Dat komt later nog.
Sterker nog; op de website met de artikelen kunnen reguliere gebruikers (nog) niet eens inloggen... alleen op het forum. Mocht je toch een account op de site aanmaken of hebben aangemaakt; deze is geblokkeerd totdat er extra functionaliteiten aan deze account zijn gekoppeld, en dit laten we dan zeker even weten!

Binnenkort is de login voor de site en het forum en de wiki allemaal dezelfde login en kun je je bijvoorbeeld ook online direct aanmelden voor activiteiten, je profiel bijwerken, links naar je foto's plaatsen, de wiki bijwerken, op het forum posten etcetera etcetera...

Anyway... voorlopig voor nu dus alleen op het forum inloggen :)
Maar hoe kan men dan lid worden? Nergens is een bruikbaar middel daartoe te vinden.
Hallo Lodro,

welkom op het forum.

Ja, sorry het is niet makkelijk te vinden op de website, je kunt het hier vinden:
http://www.wereldfietser.nl/lid-worden

of je kunt een email sturen naar:
leden@wereldfietser.nl

Groetjes,

Frank