Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Ortlieb Rack pack - Forum Wereldfietser

Te koop Ortlieb Rack pack

Te koop Ortlieb Rack pack.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Welke maat en wat is de vraagprijs?
Hij is ongeveer 50 cm lang en 25 cm diep.
Hij staat ook op Marktplaats dus bied anders mee.

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... -pack.html
Ik heb belangstelling en bied mee.

Heb je niet een prijs waarvan je zegt: daar mag je hem voor hebben? Dat scheelt het zenuwslopende afwachten...
Polling schreef:Ik heb belangstelling en bied mee.

Heb je niet een prijs waarvan je zegt: daar mag je hem voor hebben? Dat scheelt het zenuwslopende afwachten...
Je kan je voorstelen dat het voor mij het interessantste is om te laten bieden :D
Maar op dit moment ben u nog de hoogste bieder dus maak u nog geen zorgen :wink:
Erg veel meer gaat het voor mij ook niet worden, met verzendkosten zitten we al op zo'n 2/3 van de nieuwprijs.
Ik kreeg een bericht van marktplaats dat je mijn bod verwijderd hebt????
De link die Robert heeft gestuurd was van de beheerkant van de advertentie. Dus dan kan iedereen biedingen verwijderen. Ik zag het net ook. Overigens @ Polling: je bent overboden :-)

Groet Remco
Niet meer. ;-)
RemcoDuijts schreef:De link die Robert heeft gestuurd was van de beheerkant van de advertentie. Dus dan kan iedereen biedingen verwijderen. Ik zag het net ook. Overigens @ Polling: je bent overboden :-)

Groet Remco
Groot foutje van mij ik zag het ook, voor de bieders neem me niet kwalijk, zijn mensen hier die dus niet zo eerlijk zijn :evil:
Het was me niet eens opgevallen.
Polling schreef:Het was me niet eens opgevallen.
Is het je wel opgevallen dat een nieuwe 49,95 kost?
Ja, vandaar dat ik niet hoger bied dan mijn eerdere biedingen.
Ik ben om dezelfde reden ook afgehaakt. Mijn limiet lag kennelijk 1 Euro hoger dan Polling.... Heb ze trouwens nog niet voor €49,95 gezien. Kwam nog niet onder de €53,95.

Groet Remco
RemcoDuijts schreef:Ik ben om dezelfde reden ook afgehaakt. Mijn limiet lag kennelijk 1 Euro hoger dan Polling.... Heb ze trouwens nog niet voor €49,95 gezien. Kwam nog niet onder de €53,95.

Groet Remco
Dat was bij Outdorado, maar daar nu ook weer 53 zie ik nu.
In Duitsland wel een gele gevonden voor minder (42,50) maar daar komen ook nog verzendkosten etc bij. Dankwm je ook uit op 53.

Groet Remco