Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen stallen in Bangkok - Forum Wereldfietser

Fietsen stallen in Bangkok

Wegens mijn encounter met een rothond zit fietsen er even niet meer in voor ons en willen we onze fietsen in ieder geval tot begin November en misschien wel tot we op 19 December terugvliegen stallen in Bangkok. Wie weet er een guesthouse met ruime berging of andere plek waar dit zou kunnen? Het gaat om 2 grote fietsen en 1 kinderfiets, dus wel wat ruimte nodig.
Hoi Els, Jammer als een mooie reis zo moet eindigen, sterkte met het genezingsproces. Ik heb geen antwoord op je vraag maar misschien kun je een oproep plaatsen op het volgende forum. Op dit forum zitten heel veel Nederlanders die in Thailand wonen en die je misschien kunnen helpen met je zoektocht.

http://www.thailandforum.nl/search.php? ... ive_topics
(moet je wel een account aanmaken om erop te kunnen komen)

Succes Raimundo
Wellicht weet Bert Sitters wat? Via PB in het het Forum te bereiken of het e-mail adres op deze site http://www.fietswegen.nl/
Sterkte met het herstel en ondanks alles toch nog een goede vakantie
Dank! zal zo eens gaan mailen.
De reis is niet over hoor, het fietsen wellicht wel maar gelukkig is het fietsen geen doel maar een middel en we vinden wel weer een manier om er wat van te maken.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik vreselijk baal dat dit op onze eerste fietsdag in Thailand gebeurt en we echt het idee hadden dat het fietsen hier super kan zijn met al die kleine rustige weggetjes.
Maar soms is het gewoon niet anders.
Hoi Els,

zoek je nog ruimte?
Belgische vrienden die werkzaam op de ambassade in BKK hebben ruimte bschikbaar, stuur me even een pb-tje als je hun emailadres wilt.

Groeten, Toon
Toon, dank je wel. als het goed is heb ik een plekje gevonden, als dit alsnog niet doorgaat zal ik je een berichtje sturen.

Bedankt voor het meedenken en het meeleven!

Vandaag weer even op de fiets gezeten (naar het ziekenhuis voor de tweede rabiesprik) en Het zal nog wel even duren voor ik weer lekker lig/zit, maar het was wel even goed om een stukje te fietsen en weer wat honden voorbij te rijden!
Nu een rugzak scoren, de boel stallen en eerst maar eens een poosje gaan genieten van Thailand!
Hoi Els,

nog een mogelijkheid: de meeste guesthouses bieden ook 'storage' aan voor enkele Baht's. Mijn vriendin & ik hebben ook het fietsen moeten staken en konden voor het vervolg van onze reis door ZO-Azie beide fietsen + 1 gigantische zak met fietstassen enz in de guesthouse laten waar we toen (en toevallig ook op deze moment zijn/) waren [Bamboo guest house, Soi 1, Thanon Samsen]. Erg basic, maar leuke plek in een rustig deel van de stad, niet ver van Th. Khao San (een traditioneel houten Thais huis, zeg maar. Leuke familie ook die het GH runt). We betaalden 35 baht per dag alles tesamen, erg schappelijk dus :)
Ik haal het maar even als voorbeeld aan, want het kan vermoed ik wel via de meeste guesthouses hier.

alvast veel beterschap gewenst!

groeten,
Joris
JorisG schreef:Hoi Els,

nog een mogelijkheid: de meeste guesthouses bieden ook 'storage' aan voor enkele Baht's. Mijn vriendin & ik hebben ook het fietsen moeten staken en konden voor het vervolg van onze reis door ZO-Azie beide fietsen + 1 gigantische zak met fietstassen enz in de guesthouse laten waar we toen (en toevallig ook op deze moment zijn/) waren [Bamboo guest house, Soi 1, Thanon Samsen]. Erg basic, maar leuke plek in een rustig deel van de stad, niet ver van Th. Khao San (een traditioneel houten Thais huis, zeg maar. Leuke familie ook die het GH runt). We betaalden 35 baht per dag alles tesamen, erg schappelijk dus :)
Ik haal het maar even als voorbeeld aan, want het kan vermoed ik wel via de meeste guesthouses hier.

alvast veel beterschap gewenst!

groeten,
Joris
Nadeel is dat guesthouses in Bangkok nogal eens van eigenaar wisselen en dan gelden er ineens heel andere prijzen voor de kamers en het verlenen van diensten.
bert sitters schreef: Nadeel is dat guesthouses in Bangkok nogal eens van eigenaar wisselen
denk je dat het zo snel gaat? De GH waar we nu zijn is er al sinds de jaren '80 (zelfde familie), maar het kan natuurlijk wel : )
Mensen die helemaal op zeker willen spelen kunnen deze firma eens contacteren voor een offerte. De prijs schommelt rond 200 baht/fiets & 100 per tas (bv. grote Tatonka ofzo), per week. Is wel flink duurder dan via een GH (en niet per se 'veiliger') : )
JorisG schreef:
bert sitters schreef: Nadeel is dat guesthouses in Bangkok nogal eens van eigenaar wisselen
denk je dat het zo snel gaat? De GH waar we nu zijn is er al sinds de jaren '80 (zelfde familie), maar het kan natuurlijk wel : )
Mensen die helemaal op zeker willen spelen kunnen deze firma eens contacteren voor een offerte. De prijs schommelt rond 200 baht/fiets & 100 per tas (bv. grote Tatonka ofzo), per week. Is wel flink duurder dan via een GH (en niet per se 'veiliger') : )
Dat is wel helemaal in het oosten van de stad. Net zo ver van het oostelijk busstation Ekkamai
We hebben de fietsen en tassen nu (gratis) achtergelaten in een guesthouse in Kanchanaburi, waar we de afgelopen week geslapen hebben. Nu met de trein naar Chiang Mai gegaan en we blijven in ieder geval een maandje backpacken en kijken dan of we het fietsen weer oppakken.
De wonden zijn dicht en we hebben er gelukkig weer zin in!