Additionally, paste this code immediately after the opening tag: huttentrektocht 2011 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

huttentrektocht 2011

Jammer, het zou moeten gaan over de huttentocht, maar helaas blijven enkelen het steeds over andere zaken te hebben. Dus Bert, vriendelijk verzoek graag on topic te blijven.
jimvandenberg schreef:Jammer, het zou moeten gaan over de huttentocht, maar helaas blijven enkelen het steeds over andere zaken te hebben. Dus Bert, vriendelijk verzoek graag on topic te blijven.
jimvandenberg schreef:Jammer, het zou moeten gaan over de huttentocht, maar helaas blijven enkelen het steeds over andere zaken te hebben. Dus Bert, vriendelijk verzoek graag on topic te blijven.
Ha die Jim,

Jij gaf toch die wending met jouw vraag over met de trein afkomen? :lol: :lol:
Ik hoop dat de huttentocht nu extra onder de aandacht komt bij de Vlamingen.
bert sitters schreef:Ik hoop dat de huttentocht nu extra onder de aandacht komt bij de Vlamingen.
Ja Bert, dat denk ik inderdaad nu ook wel.
Zijn er nog meer liefhebbers voor plekken in een sta-caravan, ik heb daarvoor nu al 2 aanmeldingen. Geef het even door op jimvdberg@gmail.com.
UPDATE STACARAVAN
Er is een 6-persoons stacaravan bijgeboekt, waarvan reeds 3 plekken bezet zijn. Dat betekent dus dat er nog 3 plekken beschikbaar zijn. Kortom: meld je snel aan.
We zijn overigens al met 30 deelnemers, dat wordt weer errug leuk!
Ja Bert, andere Vlamingen hebben ook belangstelling voor die huttentocht. Dit jaar zal ik er niet bij zijn , ik kom die vrijdagavond uit Marokko terug
groetjes van Hein
bert sitters schreef:
jimvandenberg schreef:Jammer, het zou moeten gaan over de huttentocht, maar helaas blijven enkelen het steeds over andere zaken te hebben. Dus Bert, vriendelijk verzoek graag on topic te blijven.
jimvandenberg schreef:Jammer, het zou moeten gaan over de huttentocht, maar helaas blijven enkelen het steeds over andere zaken te hebben. Dus Bert, vriendelijk verzoek graag on topic te blijven.
Ha die Jim,

Jij gaf toch die wending met jouw vraag over met de trein afkomen? :lol: :lol:
Ik hoop dat de huttentocht nu extra onder de aandacht komt bij de Vlamingen.
UPDATE 28 SEPTEMBER
De 6 plekken in de stacaravan zijn inmiddels bezet.
Aantal deelnemers: de teller staat op 34.
Je kan nog mee met je tentje.
UPDATE 22 OKTOBER
Er is weer 1 plek beschikbaar in een hut !!
Hoi Jim, leuk dat de route over http://www.schokland.nl/ gaat. Met een klein uitstapje kunnen we via Middelbuurt. Voor de museum liefhebbers is het museum tot 17:00 uur open. Voor de eters/koffie-leuten onder ons is het restaurant open http://www.restaurantschokland.nl tot 17:00 uur. Voor groepen vanaf 20 personen zijn er speciale kortingen "www.restaurantschokland.nl/touroperators.htm". Kijk ook eens op http://www.schokkervereniging.nl of http://www.vvs-schokland.nl
Gaat er iemand al op vrijdag heen, en zo ja, waar overnacht je dan? Ik ben een beetje aan het kljken welke campings in de buurt van Zwolle nog open zijn, en http://www.hoog-zuthem.nl/nl.html op 6 km van het station lijkt de meest logische keus te zijn.
Ik heb me net bij Jim aangemeld - lekker in het tentje.
Wim
Ik kom ernaast staan, oke?
Groningen, Drenthe; zal het lukken alle provincies te vertegenwoordigen op het tentenveld? :D
Tot zaterdag.
Reinder schreef: Groningen, Drenthe; zal het lukken alle provincies te vertegenwoordigen op het tentenveld? :D
.

Zuid- Holland is er ook bij! :D

@ Mark, wij willen vrijdags ook gaan, denk dat die camping prima is. Doen?
Ja, ik krijg net bericht dat er al meer naar die camping gaan. Tot vrijdag!
Wij zijn ook vrijdag in de buurt van Zwolle, Marc.
Ik had al contact met deze camping gehad en er is `savonds niets open op deze camping.

Ik weet nog een camping in Zwolle, bel ze morgen of ze wel een kantine/ slechtweer voorziening hebben voor in de avond waar we warm kunnen verblijven.

Oke?

groet, Peter
Wie heeft er nog interesse in een slaapplek in de hut?

Er zijn eventueel nog twee plekken vrij in in een hut omdat wij toch liever met de tent komen. 'Eventueel' omdat ik nog niet weet of Jim mensen op de wachtrij heeft staan. Die hebben dus voorrang. :wink:
Interesse in een plaats in de hut? bij nader inzien toch liever met de tent.

Roel Liemburg
Campings in de buurt van Zwolle:

Camping de Agnietenberg
Haersterveerweg 27
8034 PJ Zwolle
www.campingagnietenberg.nl
Tel: 038-4531530
Fax: 038-4542084

Camping Jachthaven Terra Nautic
Vechtdijk 1
8035 PA Zwolle
www.terranautic.nl
Telefoon 0529-427171

Camping De Bakspieker
Fam. Vos
Hessenweg 14
8028PA Zwolle
www.debakspieker.nl

Ciao, Johan
Interesse in een plaats in de hut? bij nader inzien toch liever met de tent.

Roel Liemburg
Het Noorden is dan vertegenwoordigd op het tentenveld:!:
Blanche schreef:Wie heeft er nog interesse in een slaapplek in de hut?

Er zijn nog twee plekken vrij in in een hut omdat wij toch liever met de tent komen.
Er is geloof ik geen wachtrij, dus als je in een hut wilt slapen....
Ik krijg net het bericht dat camping Hoog Zuthem komend weekend al dicht is :-( Voor vrijdag op zaterdag moet je dus een andere camping kiezen.