Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hispania route - Forum Wereldfietser

Hispania route

Ben op zoek naar de GPS versie van de Hispania route die ik via mijn appeltje op een Oregon(Garmin) kan zetten.Goede tips zijn natuurlijk ook welkom,half mei 2012 vliegen we naar Malaga.
Alvast bedankt voor de hulp.
Deze link had ik ook gevonden maar krijg hem niet gedownload.(Jammer)
spijker schreef:Deze link had ik ook gevonden maar krijg hem niet gedownload.(Jammer)
Je moet ingelogd zijn om te kunnen downloaden. Dus even registreren!

Het zal overigens nooit mijn favoriete site worden.

Peter
Waarom niet?
Er wordt geloof ik toch veel gebruik van gemaakt.
Het is voor het eerst dat ik op deze site kom. Ik kende hem niet. Maar ik vind de zoekfunctie niet goed, en druk ik me netjes uit.

Peter
Ben het met je eens dat het niet erg duidelijk is allemaal.
Maar kan nergens een andere site vinden waar deze route opstaat. Maar misschien dat er nog wereldfietsers reageren die deze route ook gereden hebben met of zonder GPS.
Maar heb je nu geregistreerd en downgeload.

Peter
Ja wel geregistreerd en geprobeerd te downloaden maar kan hem nog niet openen.
Wikilocs is absoluut mijn favoriete site. Ik maak er ongelofelijk veel gebruik van en hij is stukken beter dan Bikemap.
Downloaden kan geen probleem zijn. Openen gaat probleemloos met MapSource.
Hoi, ik heb de track wil hem hebben? Stuur maar een berichtje met je mail en ik stuur hem je op. Groetjes, Raimundo
Hoi

Je kan via deze site downloaden zonder in te loggen; via de link "bekijk in google earth". Je download dan een .kml bestand welke je kan inlezen in google earth. De vraag is of je deze route via google earth kan overzetten naar de gps. Dat weet ik niet. Ik twijfel of mijn tip nuttig is, maar je kan altijd proberen.

Ciao Johan
Inmiddels gereageerd op het berichtje van Raimundo .
Hoop dat het zo lukt,trouwens iemand ervaring met deze tocht?
Hoi, heb je de track toegestuurd.

groetjes, Raimundo
Bedankt voor de gps route Raimundo.
Staat nu helemaal in Basecamp.
Jammer dat er weinigen deze route hebben gefietst. :?
Is deze route niet populair?
spijker schreef:Bedankt voor de gps route Raimundo.
Staat nu helemaal in Basecamp.
Jammer dat er weinigen deze route hebben gefietst. :?
Is deze route niet populair?
De route Onbegrenst fietsen naar Andalusie loopt iets oostelijker, maar is een stuk mooier.
spijker schreef: Jammer dat er weinigen deze route hebben gefietst. :?
Da's onbekend maar hij is al uit 2000 en nooit geüpdatet, wel staan hier de correcties en aanvullingen :wink:
Bert(Sitters) dit heb als eens meer van je gelezen zou je mij misschien ook uit kunnen uitleggen.
Is de route oostelijker b.v groener of makkelijker begaanbaar.
Heb je ze allebei gefietst?
Heb wel eens een eigen 'route' (per dag iets verzinnen m.b.v. Michelinkaarten) van Irún naar Malaga gefietst. Ging ook grotendeels iets oostenlijker en was in mei prachtig groen. Een routeboekje is niet echt nodig. Google Earth is your best friend. Mooie stukken markeren op kaart en fietsen maar.
liz schreef:Heb wel eens een eigen 'route' (per dag iets verzinnen m.b.v. Michelinkaarten) van Irún naar Malaga gefietst. Ging ook grotendeels iets oostenlijker en was in mei prachtig groen. Een routeboekje is niet echt nodig. Google Earth is your best friend. Mooie stukken markeren op kaart en fietsen maar.
Dat gaat in Spanje inderdaad prima. ik heb onder meer in de Sierra de la Demanda, rond Albaracín en Cuenca, van Valencia naar Malaga, van Madrid naar Malaga en een rondje Andalucië vanuit Sevilla gefietst zonder routeboekje. Met de Michelinkaart kom je er prima uit. Alleen rond de grote steden was het wel eens lastig, soms lukte het niet om een alternatief voor een autovía te vinden en moesten we een paar kilometer over de vluchtstrook, wat behalve verboden ook erg onaangenaam was.