Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marokko per rad - Forum Wereldfietser

Marokko per rad

Ik vroeg me af of nog iemand een foutmelding krijgt wanneer je je probeert te registreren op de site Marokko per Rad? Aangezien ik ik volgende week begin te fietsen en binnen een paar weken aankom in Marokko had ik graag nog een aantal tips gelezen over het land/ kaarten opgezocht en dergelijke. Toen ik me echter probeerde te registreren op de site kreeg ik de foutmelding 'Sitzung abgelaufen und/oder Cookies sind im Browser nicht aktiviert.'

groeten,
stan
Wellicht handig om met de moderator van de site contact op te nemen? :wink:
Hij reageert vrij snel altijd. Dat is Jan Cramer. Je vind zijn email bovenaan onder Homepage Familie Cramer.
Hoi Stan,

Heb je het al eens vanaf een andere computer geprobeerd? Dat wil nog wel eens helpen.


Bob
Bedankt voor tips!

De mail is verstuurd naar Jan Cramer en morgen zal ik het eens testen op een andere computer!

groeten,
stan
Als ik het me goed herinner is de aanmelding niet geautomatiseerd, het duurde bij mij een paar dagen voordat m'n aanmelding was verwerkt. Misschien is dat de oorzaak van de foutmelding.

Frank
stanv schreef:Ik vroeg me af of nog iemand een foutmelding krijgt wanneer je je probeert te registreren op de site Marokko per Rad?
Net even gedaan, maar geen foutmelding gezien !!
Wel na het bevestigen: Danke für die Bestätigung Ihrer E-Mail-Adresse.
Ihre Registrierung muss noch von einem Moderator freigeschaltet werden.
Sie erhälten eine E-Mail, nachdem Ihre Anmeldung geprüft wurde.
Vandaag geprobeerd op een andere computer en het is gelukt.
Het zal iets met de instellingen te maken hebben gehad denk ik.
Nu rest er mij alleen nog om te vertrekken naar Marokko.

mvg,
stan