Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA: 400 Dihrams uit Marokko - Forum Wereldfietser

TKA: 400 Dihrams uit Marokko

Na mijn fantastische reis door Marokko in october heb ik 400 dihrams mee naar huis genomen.
Deze het ik voor €36,43 gePINd - wie geeft me €35 voor?
Het zijn 4x briefjes van 100, ik kan ze dus in de post doen.
James
Als wij geld over hebben gaan we gewoon nog een keer. :wink:
Sorry ik ga je niet losmaken want voorlopig staat Marokko niet op de agenda.
Dat is ook een oplossing inderdaad! :0)
Grenswissel kantoor?goed doel? Zoiets als Duchenne heroes zou team Rio doen.
@Spyker - goed idee! Als iemand de dihrams van me koopt, gaat er €35 direct naar Team Rio voor Roman 2012!
Soms is het verstandiger om gewoon zelf te doneren.
NIETS MIS MET EEN GOED DOEL. :D
Maar niet alles hoeft geld op te brengen.
Jouw misrekening jouw inleg :wink:
:?:
spijker schreef:Soms is het verstandiger om gewoon zelf te doneren.
NIETS MIS MET EEN GOED DOEL. :D
Maar niet alles hoeft geld op te brengen.
Jouw misrekening jouw inleg :wink:
Oeps, kun je dat voor mij vertalen in Jip en Janneke taal? Oftewel wat bedoel je nu precies te zeggen?
Sorry Froggy even off topic. (Hopelijk heeft mijn tip via de PB wat opgeleverd)


spijker schreef: Soms is het verstandiger om gewoon zelf te doneren.
NIETS MIS MET EEN GOED DOEL.
Maar niet alles hoeft geld op te brengen.
Jouw misrekening jouw inleg
@Spijker Misschien is deze website wat voor je. :wink:
Zal het proberen met wat meer tekst. :lol:
Wanneer je een geldbedrag overhoudt van een vakantie, en je jezelf voor een goed laat sponsoren zou je kunnen overwegen het geld niet door te verkopen maar het zelf te doneren op het goede doel. :wink:
Zojuist op duchenneheroes.nl gekeken ziet er goed uit.(je kan nog wel wat steun gebruiken).Ik pas deze keer.
Succes.
OOit bij stilgestaan dat ze misschien geen Dirhams kunnen gebruiken bij duchenneheroes.NL ?
En dat James ze dus eerst moet verkopen? :wink:
Ze zijn verkocht....aan iemand die ook Duchenne Heroes een warme hart toedraagt.....100% van de opbrengst (+ een super sponsorbedrag daarbij!) gaat regelrecht naar Duchenne Heroes dus.

Spyker - dank voor het idee (beetje vreemde manier van communiceren erover, maar goed).

Jimbo
Ze zijn verkocht....aan iemand die ook Duchenne Heroes een warme hart toedraagt.....100% van de opbrengst (+ een super sponsorbedrag daarbij!) gaat regelrecht naar Duchenne Heroes dus.

Spyker - dank voor het idee (beetje vreemde manier van communiceren erover, maar goed).

Jimbo
In een eerder berichtje al voorgesteld om ze in te wisselen bij een grenswissel kantoor. :idea:
Goed zo, veel succes :D