Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 132 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34192 berichten
Het land is goed. Het is een Brunnentempel langs een bekende fietsroute.
Antonie-C schreef:Het land is goed. Het is een Brunnentempel langs een bekende fietsroute.
Langs de Limes fietsroute ? 8)
Het is niet langs de Limes route. Deze bron ligt in de Vulkaneifel. :idea:
Nog een plaatje ook in Duitsland.

Afbeelding
Antonie-C schreef:Het is niet langs de Limes route. Deze bron ligt in de Vulkaneifel. :idea:
O, Der Mineralbrunnen von Birresborn :wink:

Afbeelding
Antonie-C schreef:Nog een plaatje ook in Duitsland.

De Wartburg in Eisenach aan de Rennsteig?
Michael W schreef:
Antonie-C schreef:Het is niet langs de Limes route. Deze bron ligt in de Vulkaneifel. :idea:
O, Der Mineralbrunnen von Birresborn :wink:
Ja! De Kylltal radweg.
Afbeelding
Pman schreef:
Antonie-C schreef:Nog een plaatje ook in Duitsland.

De Wartburg in Eisenach aan de Rennsteig?
Helemaal goed!
Afbeelding
Antonie-C schreef:
Michael W schreef:
Antonie-C schreef:Het is niet langs de Limes route. Deze bron ligt in de Vulkaneifel. :idea:
O, Der Mineralbrunnen von Birresborn :wink:
Ja!
Duitsland staat vol met dergelijke prullaria :wink:
bericht verwijderd
Nu weer een nieuwe foto. Na over steile straten te hebben gefietst, doemde onverwachts dit immense gebouw voor me op. Maar waar?

Afbeelding
Martin E. van Doornik schreef:Nu weer een nieuwe foto. Na over steile straten te hebben gefietst, doemde onverwachts dit immense gebouw voor me op. Maar waar?
Da's geen gemakkelijke Martin :wink:
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Nu weer een nieuwe foto. Na over steile straten te hebben gefietst, doemde onverwachts dit immense gebouw voor me op. Maar waar?
Da's geen gemakkelijke Martin :wink:
Even een tipje van de sluier oplichten: het kerkschip achter dit westfront is zéér lang.
Martin E. van Doornik schreef:Even een tipje van de sluier oplichten: het kerkschip achter dit westfront is zéér lang.
Afbeelding

St.-Albans Cathedral
De kerk staat op een heuvel (Holywell Hill) in St Albans, net boven Londen, ofwel hier :wink:
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Even een tipje van de sluier oplichten: het kerkschip achter dit westfront is zéér lang.
St.-Albans Cathedral
De kerk staat op een heuvel (Holywell Hill) in St Albans, net boven Londen, ofwel hier :wink:
Goed opgelost! Het is inderdaad the cathedral of St. Albans, tel het koor achter de toren nog erbij en het is de langste kerk van Engeland! Alleen al het voorschip is 84 meter lang. Heel bijzonder is de eenvoudige en stoere vieringtoren: al duizend jaar oud en gemetseld met door de Romeinen gebakken platte bakstenen. De Engelsen hebben die namelijk afgebikt van de oude ruïnes van het nabijgelegen Verulamium. De stenen zelf zijn dus tweeduizend jaar oud. Hieronder een andere foto om de immense lengte nog beter te accentueren. Hier heb ik al in 1973 langs gefietst en later in 2002 waar mijn raadselfoto is genomen. Engeland, práchtig en heerlijk fietsland! Bovendien tjokvol met monumentale kerken en kathedralen waar het Europese vasteland nog niet aan kan tippen.

Afbeelding
Tijdens mijn vakantie viel dit fietsenrek mij op. In 3 weken tijd heb ik er geen fiets in zien staan! Overigens ik kom daar ieder jaar en heb op die plek nog nooit een fiets gezien!

Afbeelding
Bob&Marguérite schreef:Tijdens mijn vakantie viel dit fietsenrek mij op. In 3 weken tijd heb ik er geen fiets in zien staan! Overigens ik kom daar ieder jaar en heb op die plek nog nooit een fiets gezien!
Ik heb de foto uitvergroot. Op het bordje op de zuil staat BIKE STAND. In ieder geval in een Engelstalig land. Er zit een camera aan de paal rechtsboven, van het model zoals ik ook zag bij de Engelse serie Politie op je hielen op RTL7. Misschien de muur rond The Tower in London?
Martin E. van Doornik schreef: Ik heb de foto uitvergroot. Op het bordje op de zuil staat BIKE STAND.
Er zit een camera aan de paal rechtsboven, van het model zoals ik ook zag bij de Engelse serie Politie op je hielen op RTL7. Misschien de muur rond The Tower in London?
De camera is een Doom-camera en zelfs hier in Nederland veel voorkomend;
Overigens goed opgemerkt Martin.
In ieder geval in een Engelstalig land.
Om bij bij het Engelstalig te blijven "You're not even close".
Bob&Marguérite schreef:Overigens ik kom daar ieder jaar en heb op die plek nog nooit een fiets gezien
Tja, en wie zou daar dan een foto van maken :wink:
Bob&Marguérite schreef:De camera is een Doom-camera en zelfs hier in Nederland veel voorkomend;
Wat onheilspellend! Kan het geen dome-camera zijn? Hmm... Google levert op "Doom-camera" iets met China Suppliers op, dus als Martins idee, Engeland, volstrekt uit de buurt is, moeten we het misschien in China zoeken? :)

Carl