Additionally, paste this code immediately after the opening tag: meerdere dagen zonder warm eten, alternatieven? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

meerdere dagen zonder warm eten, alternatieven?

In landen als Thailand, Laos en Marokko loont het zelf koken niet erg en je kunt onderweg op veel plekken een smakelijke warme hap krijgen. Ook een geplande trip in Spanje zal zonder kookgerei gaan, want je kunt in vrijwel elk dorp een uitgebreid menu del dia bemachtigen voor minder dan €10.
En wat is er tegen een lekker belegd broodje? Zo mogelijk met avocado, kaas en sardine. En in Spanje natuurlijk jamon serrano.
Ieder zijn idee, ...maar ik mag er niet aan denken dat ik een hele reis alleen maar koud zou moeten eten! En al zeker niet als ik een inspanning gedaan heb. Dan zou ik nog liever thuis blijven, denk ik..
Waarom zou je jezelf dat aandoen? Reizen is voor mij genieten, zeker ook van lokaal eten en drinken!
Hej,
Wanneer ik in de zogenaamde warme landen van Europa fiets, kook ik niet, blijkt door de jaren heen. Door de warmte mis ik de warme maaltijden niet. Favoriet zijn blikjes vis op brood. In Frankrijk is er ook aardige keuze in voorgekookte pasta, rijst en couscous (koolhydraten). En dan zijn er nog traiteurs. Keuze te over.
In Noorwegen had ik wel mijn brander mee alhoewel op de campings keukens aanwezig zijn. Pannen zijn er bijna altijd. Ook daar kun je in sommige supermarkten kippetjes aan het spit kopen. Mmmmmm.
Overigens mis ik wel een beetje de thee en koffie tijdens het kamperen. Dit koop ik dan maar onderweg. Het is dus wel weer keuzes maken.
Zolang je niet aan expedities door dunbevolkte gebieden doet, kun je volgens mij prima zonder brander.
Loes