Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Film: fietsen in Nevada/Arizona/Utah - Forum Wereldfietser

Film: fietsen in Nevada/Arizona/Utah

Film van onze fietstocht door de Verenigde Staten. Een fietstocht van 2200 km vanuit Las Vegas langs en door de bekende Nationale Parken van Nevada/Arizona/Utah.
Door het enorme landschap is de film het beste op een groot beeldscherm te bekijken.
De film staat hier.

Afbeelding
Wauw, nice hoor.

Daar wil ik ook nog eens een rondje fietsen.
Al lijkt me Las Vegas met de fiets niet ideaal.
prachtig, vooral dat einde, haha, erg leuk
Voor wie lui is: direct afspelen ==>

Bron
Wauw, jij (jullie) hebt je uitgesloofd voor deze film zeg!
Wat ik mis is nog een aftitelingsfilm net als in de 'echte' films, zo ongeveer: A Dennis and Marijke film, starring: Dennis and Marijke, Camera: Dennis, Lighting: Dennis, Script: Dennis, Props: Dennis, Equipment: Dennis, Transport: Dennis, Digitale techniek: Dennis, Editing: Dennis, Produced by: Dennis, Music chosen by: Dennis, Assisentent: Dennis, Loopjongen: Dennis, Geluid: Dennis, Assistent 1: Dennis, Assistent 2: Dennis, Kleding: Dennis, Locaties: Dennis, Fotografie-adviseur: Dennis, Batteries: Dennis, Sound editor: Dennis :D
Het resultaat is indrukwekkend.
Leon
Hallo Dennis en Marijke,

Ik kan veel superlatieven bedenken, maar laat ik het hier bij houden:
het is werkelijk fantastisch

Van zo'n film krijg je echt de kriebels, wat een belevenis.

Jan
Hallo Dennis en Marijcke,

Op de paklijst van jullie WWW zie ik dat je ook een GPS mee hebt. Heb je van deze tocht ook een track gemaakt en zo ja zou je deze willen delen.

mvg
Jan Schoutsen
Op facebook, via de email en waarom ook niet via de WF.

Dennis heel erg mooi. Vooral het begin vond ik erg grappig gedaan. Goed gedaan hippie! :wink:
Allemaal erg bedankt voor de complimenten.

De GPS tracks staan hier (bijna onderaan en per dag).

@Leon Ik wist nooit wat ik op een aftiteling moest zetten maar nu weet ik het :D (en de rol van Marijcke is veel belangrijker dan ik ooit in een aftiteling kan plaatsen)
Waarom heb je eigenlijk Canyonlands overgeslagen, echt subliem mooi daar. Mesa Arch, Green River Overlook(!), False Kiva, Shafer Canyon Overlook Trail, Dead Horse Point, etc

Ik zie dat je Chesler Park en Valley of the Gods ook hebt overgeslagen. Geen tijd qua planning?
Film bekeken en: PRACHTIG!!. Ik wil ook... :D
Echt prachtig gemaakt. De vakantie moet geweldig zijn geweest, maar ook de montage zal je erg veel plezier hebben opgeleverd.
Prachtig, prachtig! Ik heb genoten van jullie film.
Kan zo op televisie. Zaterdagavond, tussen 8 en 9. Primetime...
HansvanderVeeke schreef:Prachtig, prachtig! Ik heb genoten van jullie film.
Kan zo op televisie. Zaterdagavond, tussen 8 en 9. Primetime...
Dat vind ik nou ook! Zo mooi...!..
Hallo Dennis & Marijke,

Hier wordt ik stil van: werkelijk geweldig!
Het staat al langer op mijn verlanglijstje maar nu weet ik waarom ik het gewoon moet doen :wink:

Jan
Erg bedankt allemaal dat jullie de tijd hebben genomen om het filmpje te bekijken (sommigen zelfs 2x :D ) en voor de complimenten. Leuk dat het zo gewaardeerd wordt.

@AB Inderdaad tijd gebrek. De White Rim stond bovenaan ons lijstje maar het lukte niet om het rondje passend te maken. We hebben ook zoveel mooie zijweggetjes gezien dat we makkelijk nog een paar maanden door hadden kunnen fietsen. Goede reden om over een paar jaar weer terug te gaan maar dan vanuit Salt Lake City ofzo.
Dennis & Marijcke schreef: @AB Inderdaad tijd gebrek. De White Rim stond bovenaan ons lijstje maar het lukte niet om het rondje passend te maken. We hebben ook zoveel mooie zijweggetjes gezien dat we makkelijk nog een paar maanden door hadden kunnen fietsen. Goede reden om over een paar jaar weer terug te gaan maar dan vanuit Salt Lake City ofzo.
Ja, de White Rim Road, heb alleen het eerste deel gefietst, het complete rondje was afgesloten door een deels overstroomde Green River. Het water stond zelden zo hoog als afgelopen zomer. Het was bovendien veel te heet om die mooie woestijnroutes te doen..... volgende keer mooi het na- of voorjaar opzoeken :). Helaas de Kokopelli trail vanwege de hitte ook gemist. Zeker de moeite waard om daar speciaal voor nog eens terug te gaan. Teveel mooie routes daar, waarom ligt zoiets nou niet om de hoek :)
Dennis & Marijcke schreef: (sommigen zelfs 2x :D ) .
8)

Mooi rondje om over een paar jaar met de kinderen te rijden. De jongste is nu 7, dus dat duurt nog wel even. Nu weten ze een beetje wat ze te wachten staat, ze kennen alleen nog maar Frankrijk en Denemarken per fiets. :D
Wat een mazzelkinderen. Altijd leuk om te horen. Het is wel een goede opbouw; eerst Europa verkennen en dan de rest v/d wereld.