Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoten gezocht - Forum Wereldfietser

reisgenoten gezocht

Hallo luitjes,
Komende zomer, of begin najaar. wil ik enkele weken door centraal Europa fietsen (gebied Eifel, Ardennen - richting zwitserland eventueel). Tent mee en B&B zijn gezellige combinaties.
Als hellingen op de route komen ben ik daar niet bang voor.
Zijn er mensen die iets vergelijkbaars willen en zin hebben mee te gaan?
Ikzelf ben 33 en woon net onder Tilburg.
Joost
hallo Joost
als ik het goed begrijp doe jij het op je ligfiets of zijn er nog opties?
ik ga graag camperen en low budget en maakt niet zoveel uit waarheen en welke uitdaging
tot schrijfs Rene 39 m
Beste Joost,
Ik ben Evert (21) uit provincie Antwerpen en je voorstel spreekt me aan.
In Juli 2011 ben ik met m'n makker naar Barcelona gefiets en terug in m'n eentje, totaal op een dikke maand tijd: het was geweldig. We deden tussen 100 en 150 km per dag, deden om de 4 dagen wat minder (70 km) en in totaal hield ik 3 rustdagen. We fietsten wel tamelijk stevig door (ik heb me op dat vlak vooral kunnen uitleven op de terugweg in m'n eentje) maar zonder prachtige landschappen vergeten te observeren.

Verschillende opties liggen komende zomer voor me open; Noorwegen, Rome, Centraal Europa of Groot Brittannië. Het liefst zou ik eens naar het Noorden of Noord-Oosten trekken dus ik kan mogelijk een stuk meerijden.

Een iets langere reis dan vorig jaar (minimum anderhalve maand) is de nieuwe uitdaging sowieso; ik weet niet wat je idee van reislengte momenteel is, maar ik ben student en ik heb tijd zat.
Hi Joost,

heb je enig idee hoe lang je weg wil gaan en hoeveel je ongeveer wil fietsen?
Fiets je in de buurt ook veel?
Oeps, omdat ik vrij snel een reisgenoot heb gevonden, een route en een tijd in het jaar heb ik dit even laten versloffen. Ik ga zoals het nu is met nog iemand in Augustus de Groene Weg fietsen door Frankrijk. Als je zin en tijd hebt, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je kunt me direct mailen via evers_joost@hotmail.com