Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op dinsdag en/of zaterdag werken bij De Vakantiefietser? - Forum Wereldfietser

Op dinsdag en/of zaterdag werken bij De Vakantiefietser?

Bij De Vakantiefietser werken mensen die naast hun baan hier, een andere 'echte' baan hebben of een andere roeping in het leven. Zo'n stel parttimers geeft de winkel een goede dynamiek, want ze zijn blij als ze weer kunnen werken. Dat is vaak anders als je vijf dagen in de week ergens werkt :wink:

Wij zijn op zoek naar iemand die ons op dinsdag en/of zaterdag wil helpen.

Secundaire arbeidsvoorwaarden; onbeperkt negerzoenen eten, zaterdagochtend ontbijt en iedere dag een geheel verzorgde lunch. En je kunt uitslapen, want we beginnen pas om 10.00 uur (behalve op zaterdag).

Kom langs met je fotoalbum en cv. Of stuur een mail naar de winkel: eric@vakantiefietser.nl

Eric Schuijt
(ook namens Karin, Lieven, Job, Lennart, Johan, Paulien en Nina )
Kent de Vakantiefietser ook aansprekende tertiaire arbeidsvoorwaarden zoals gezellige bedrijfsuitstapjes en deelname of bezoek aan leuke beurzen in binnen- en buitenland?
Bert, wat dacht je van gezellige etentjes, jaarlijks fietsuitje, beursbezoek in Friedrichshafen, bezoek aan fietsleveranciers (Santos, Snel, Koga, Idworx), ijs op zaterdag na sluitingstijd in de zomer, dropjes, spekkies en winegums? En dan zal ik ook nog wel iets vergeten zijn. Wat mij betreft prima tertiaire arbeidsvoorwaarden.
Loes.
Voor de dinsdag hebben we al iemand gevonden.

(En leuk nieuws: We hebben al veel fietsen verkocht aan klanten die van ver komen.
En dan bedoel ik niet onze klanten uit Rotterdam of Groningen. Nee, eerder Japan, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland.

Maar gisteren hebben we voor het eerst een fiets aan een klant uit Kazachstan verkocht. Vladimir, bedankt voor je klandizie :lol: )
Ah dat lijkt me nou echt supertof! Helaas heb ik het met afstuderen en 2-3dagen werken bij de UvA al druk genoeg... Balen hoor! succes met de zoektocht!
Loes van den Bergen schreef:Bert, wat dacht je van gezellige etentjes, jaarlijks fietsuitje, beursbezoek in Friedrichshafen, bezoek aan fietsleveranciers (Santos, Snel, Koga, Idworx), ijs op zaterdag na sluitingstijd in de zomer, dropjes, spekkies en winegums? En dan zal ik ook nog wel iets vergeten zijn. Wat mij betreft prima tertiaire arbeidsvoorwaarden.
Loes.

personeelskorting op je eigen fiets. of zelfs een fiets van de zaak :lol:
Jammer genoeg woon ik niet echt in de buurt en kan ik me dus niet kandidaat stellen :(

Toch nog veel succes met de zoektocht! Ik ben er zeker van dat jullie snel iemand vinden!
Hoi Eric, gewoon uit nieuwsgierigheid fotoalbum?

Groet
We hebben een aantal leuke mensen gevonden. Niet geheel volgens het profiel want met jong dacht ik niet aan een jonge pensionado :wink:
Bijzondere persoonlijkheden die een warme aanvulling vormen.

Jasmon, personeelskorting hoeft want na een tijdje word je met een fiets gesponsord.
Zoals deze:
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

En zo nog een paar meer.

Spinnetje: Waarom een fotoalbum? Omdat je natuurlijk wel op fietsvakantie moet zijn geweest en dan neem je altijd wel een paar foto's. Toch?

Janneke: Jammer, want als persoon zou je er heel goed bijgepast hebben.
Maar euh, als je afgestudeerd bent dan kan het toch alsnog part-time? Bijna iedereen hier heeft een hogere opleiding wat vaak interessante gesprekken en discussies oplevert.