Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gaat Google ranking van het forum verloren? - Forum Wereldfietser

Gaat Google ranking van het forum verloren?

In het tijdschrift en ook hier op het forum las ik dat voor de gehele website, inclusief forum een nieuw technisch platform (Drupal?) gaat worden ingezet. Is er door de beheerders over nagedacht wat de gevolgen kunnen zijn voor de Google ranking van het domein wereldfietser.nl? Dat komt nu namelijk best hoog in de zoekresultaten naar boven, maar als alle url's naar pagina's gaan wijzigen en inkomende koppelingen niet meer werken, gaat die ranking snel naar beneden. En daarmee missen we als vereniging de kans om onze informatie voor fietsreizigers te verspreiden (omdat niemand deze kan vinden). Volgens mij is één van de gevolgen van een hoge ranking ook dat Google vaker langskomt om te indexeren, en dat zie je, want met Google vind je heel snel recente berichten van het forum terug.

Maak ik mij terecht (plaatsvervangend) zorgen of kan ik gerust zijn?
rbregt schreef: Maak ik mij terecht (plaatsvervangend) zorgen of kan ik gerust zijn?
Een nieuw forum is zo weer gevonden en geïndexeerd,
mits je natuurlijk robotsbezoek niet uitsluit !!
Eventueel deze in je paginaheader zetten: <meta name="REVISIT" content="1 days">
Ook kan je hem in Google zelf opnieuw aanmelden met "google-site-verification".
Het lijkt mij dus geen probleem !!