Additionally, paste this code immediately after the opening tag: St Jacobsroute deel 1 volbracht - Forum Wereldfietser

St Jacobsroute deel 1 volbracht

Mijn vader en ik hebben begin augustus de St Jacobsroute deel 1 volbracht.

Voor de liefhebber de verhalen en foto's:
http://ton-en-arn.reismee.nl/

Het was fantastisch!

Wat grappig, Jullie zijn in Best begonnen, ik ben destijds in Wintelre geëindigd.

Begrijp ik het goed dat jullie zeg maar door de buiten wijken/steden van Parijs zijn gereden? In mijn boekje kan je via Chartres en dan zeg maar via het noord-westen stevig om Parijs heen, of er echt dwars doorheen, en ten noorden van Parijs kwamen de routes dan weer samen...

Haike schreef:Wat grappig, Jullie zijn in Best begonnen, ik ben destijds in Wintelre geëindigd.

Begrijp ik het goed dat jullie zeg maar door de buiten wijken/steden van Parijs zijn gereden? In mijn boekje kan je via Chartres en dan zeg maar via het noord-westen stevig om Parijs heen, of er echt dwars doorheen, en ten noorden van Parijs kwamen de routes dan weer samen...
Hoi Haike, we hebben de gehele hoofdroute gereden van de st Jacobsroute. We zijn via Compiegne en Chartres naar Tours gefietst.
Datzelfde geldt voor Parijs: noordwesten eromheen.

Was echt prachtig. Wintelre ligt om de hoek, kwamen we bijna doorheen op de heen en terugweg :-)

Leuk dat jullie hebben genoten! Wanneer staat deel II op het programma?

Marianne schreef:Leuk dat jullie hebben genoten! Wanneer staat deel II op het programma?
Hoi Marianne, die staat nog niet gepland :-)

We laten deze reis even bezinken en beramen ons dan op volgend jaar! 8)

En dan heb je ook nog deel 3......... :lol:
Het is nu (eindelijk) tijd voor deel 2. Afgelopen jaren groene weg deel 1 en 2x in de Eiffel gefietst.

Komend jaar juli gaan mijn vader (63) en ik (34) deel 2 van de St. Jacobsroute fietsen.

We hebben er zin in!
Wat leuk, mijn vriend en ik (21 jr) hebben dit deel afgelopen zomer gefietst vanaf IJmuiden. Echt een heel mooie tocht. Gestart bij het officiële begin in Haarlem en geëindigd in Tours. Vanaf Bleré terug met de fietsbus van Cycletours, dat was ook ideaal. Voor ons wacht volgende keer de route Langs Oude Wegen... daar kijk ik ook al naar uit!

Gr. Daniëlle
Die is een tikkie zwaarder, maar eigenlijk veel leuker en interessanter dan de Jacobsroute.
Een km of 7 á 8 als je Maastricht uit bent, krijg je het meteen aardig voor je kiezen...