Additionally, paste this code immediately after the opening tag: aangeboden voortassen, gevraagd karrimor iberan achtertassen - Forum Wereldfietser

aangeboden voortassen, gevraagd karrimor iberan achtertassen

Misschien heeft iemand op zolder oude Karrimor achertassen liggen, model Iberian? Die zou ik graag overnemen! De mijne zijn inmiddels versleten maar heb ze nog altijd liever dan al mooie nieuwe en vooral zware tassen. Of misschien heeft iemand een alternatief - geen otrlieb of vaude.
Te ruil of voor iemand die ze hard nodig heeft, twee Ortlieb voortassen (rol sluiting, zwart en waterdicht - gekocht in 2000 weet niet precies welk model). Die kan je komen halen in Amsterdam.
Vast dank, en groet
elise
elisabeth schreef:. Of misschien heeft iemand een alternatief - geen otrlieb of vaude.
Te ruil of voor iemand die ze hard nodig heeft, twee Ortlieb voortassen (rol sluiting, zwart en waterdicht - gekocht in 2000 weet niet precies welk model). Die kan je komen halen in Amsterdam.
Vast dank, en groet
elise
Elise,
Ik heb een paar Agu Quorum achtertassen ( met zij en achtertasje, zwart) zij zijn natuurlijk een beetje verkleurd, maar misschien is het een optie om te ruilen.ik heb mijn voortassen van ortlieb al flink beschadigd. (lek) :(

Wil

Hallo Wil,
sorry maar Maurits (zie ander onderwerp op dit forum) was je voor, en heb de tassen nu al aan hem beloofd. Dank voor je aanbod! Las wel ergens op het forum hoe je voortassen kunt repareren, misschien heb je daar iets aan? In elk geval succes.
Elise
PS Nee die agu tassen ken ik - beetje monomaan maar die halen het niet bij de Karrimor.
elisabeth schreef: PS Nee die agu tassen ken ik - beetje monomaan maar die halen het niet bij de Karrimor.
Elise,

Ze zijn wat?? :twisted:

Beste Schorpioen,
De tassen zijn tassen - ik ben een beetje monomaan wat betreft mijn voorkeur voor de Karrimor tassen.
Elise

Ik was even nieuwsgierig welk Karrimor model het was, en vond via Google binnen een paar tellen diverse aanbieders van nieuwe exemplaren. Moet het goedkoop en dus gebruikt, of zijn nieuwe tassen ook goed?
hg
Wim

Hallo allemaal:
ik bedoelde het oude Iberian model (net iets lichter en groter dan de nieuwe versie), en heb inmiddels op ebay een paar uit de UK gewonnen!
Alsnog dank voor de tip!

De voortassen zijn inmiddels beloofd aan Maurits (zie ander onderwerp op dit forum ortlieb of vaude tassen gezocht).

En wie nog op vakantie gaat: goede fietstocht!

Elise
Dag Elisabeth,

Over een aantal maanden ga ik fietsen in Nieuw Zeeland en zou graag die voortassen willen hebben. Wat vraag je ervoor?

Groet,

Jeroen