Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paklijst Europa-hoogseizoen - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Paklijst Europa-hoogseizoen

tristan schreef:Aangezien het redelijke regenachtig is in (Noord)-Europa, vroeg ik me af wat over het algemeen gedaan wordt met schoenen in de regen. Normaal in de winter rijd ik met overschoenen, maar wellicht een beetje warm voor in de zomer. Wat is een oplossing tegen natte voeten; neopreen sokken / sealskinz? Of gewoon een plastic zakjes?
Wij hebben Keen commuter sandalen. Kan je bij warm weer gewoon je voeten laten natregenen. Als het wat kouder is trek je sealskinzs erbij aan. In Tsjechie had ik deze combi aan terwijl het vroor. Ik had warme voeten maar Douwe vond het maar koud.
tristan schreef:Aangezien het redelijke regenachtig is in (Noord)-Europa, vroeg ik me af wat over het algemeen gedaan wordt met schoenen in de regen. Normaal in de winter rijd ik met overschoenen, maar wellicht een beetje warm voor in de zomer. Wat is een oplossing tegen natte voeten; neopreen sokken / sealskinz? Of gewoon een plastic zakjes?
Ik heb gewoon altijd mijn legerkisten aan. Zijn heerlijk voor wandelen, zijn waterdicht, bij warm weer heb ik de veters helemaal los (met een knoopje aan elkaar)... voor 80 a 90 euro bij een legerdump (nieuwe)

Arthur
Ik was bij de enkele buien in Noorwegen erg blij met twee dingen: mijn Vaude overschoenen (over de Shimano Goretex schoenen) en mijn spatlap. Die laatste maakte heel veel uit. Mijn voortandwielen, ketting en trapas zijn ook veel schoner gebleven.
Wim
Waar is een plastic jampot te koop? Bever heeft ze niet. Van die hervulbare kunststof tubes heb ik er twee gekocht maar nooit gebruikt, te ingewikkeld en te weinig inhoud.
Bij de Albert Heijn (XL iig) heb je plastic jam tubes.
De mijne kwam van Bever Groningen.
Wim
bikelike schreef:Waar is een plastic jampot te koop? Bever heeft ze niet. Van die hervulbare kunststof tubes heb ik er twee gekocht maar nooit gebruikt, te ingewikkeld en te weinig inhoud.
Bij de Jumbo verkopen ze Pindakaas van Skippy. Sterke plastic potten(we gebruiken er nu 5!), ze kunnen alleen niet tegen kokend water :oops:
De goedkope bekers met schroefdop zonder pakking van Blokker, Xenos of zo bevallen me het beste.
Leon
:twisted: Die van Skippy zijn gratis, als je van pindakaas houdt:wink:
Ik had ooit een supersterk ding met schroefdraad bij Perry gekocht, van dat soort 'onbreekbaar' plastic. Die zou ik graag weer willen hebben! Echt raar dat dat niet meer verkocht wordt door de reguliere outdoor winkels.