Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 mei - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 mei

Hallo allemaal,

Op zondag 13 mei is het weer tijd voor een rondje Groningen. Laten we hopen op mooi fietsweer!
Wie kent er een mooie route van ongeveer 70-80km? Graag even communiceren via dit forum.

Zoals gebruikelijk wordt er gestart om 10.00 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het NS station.

Groetjes Ronnie en Linda
Dank je Ronnie voor het berichtje.

Momenteel heb ik het nogal druk met het verzorgen van zieken in de familie, dus mijn hoofd staat niet helemaal naar het organiseren van rondjes en kampeer weekenden. Fijn dat jij dit op je genomen hebt. Mogelijk is er iemand die de taak op zich wil nemen om elke maand een stukje op het forum te zetten? Het wordt voor mij tijd om het stokje door te geven na ruim 2 jaar. Als het lukt wil ik wel blijven meefietsen, maar ik heb het gewoon te druk op dit moment en beloof dus nog niks voor volgend weekend (moederdag).
Iedereen alvast een leuke en gezellige tocht gewenst met mooi weer.

Groetjes,

Ineke
13 mei staat bij ons in de agenda, dus op ons kun je rekenen.

Geke en René

@ Ineke en Ronald, succes en sterkte met de verzorging van de zieken en hopelijk tot gauw. Is het nog wat geworden met de ligfiets?
Hallo Ronnie en Linda,

Onvoorziene omstandigheden daargelaten zijn ook wij van de partij.
Ineke en Ronald, we zullen jullie betrokkenheid en enthousiasme zeker missen!
Ik hoop dan ook dat jullie weer spoedig van de partij kunnen zijn!

Jan
Na 2 maanden absentie zal ik ook aanwezig zijn bij dit rondje Groningen :D Tot 13 mei om 10.00 bij het Peerd :D
Ineke en Ronald, ook ik hoop jullie ondanks de drukte binnenkort weer eens te treffen. En ik hoop dat het zorgen voor de zieken niet van ernstige aard is.
Hoop zelf ook weer van de partij te zijn as zondag.
Is richting het Hoge Land langs bloeiende koolzaadvelden een idee?
Cilia
Beste mensen,

Ik moet het helaas af laten weten. Op zondag sta ik koffie en thee te schenken bij de fietsreparatiecursus in het bekende Kiel-Windeweer.
Ik wens jullie veel plezier tijdens het rondje. Ik hoop ook dat het wat warmer wordt.
Even een vraag tussendoor. Zijn er ook "Groningen-fietsers" die met het Hemelvaart weekend meegaan?? Ik ga zelf mee en vind het leuk om te weten, en mogelijk is er dan nog iets met samen reizen te regelen. cilia
Er gaat wel een drentsche fietser heen, met de auto, vertrek woensdagsmiddag. Bv vanaf Meppel samen reizen? Als je belangstellend bent kun je me een pbtje sturen.
Wij fietsen zondag ook weer mee.
Co en Paulus
Hee Groningen-fietsers, jullie hebben nog slechts een paar dagen om te beslissen om mee te gaan zondag. Aangezien ik (Linda) mijn best ga doen om een overheerlijke taart te bakken, raad ik jullie allemaal aan om mee te gaan. Laat het wel even weten, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat er niet genoeg taart is... :P
Fiets zondag mee, hopelijk weer zo'n mooie route.
Roel
Hoi,
Ik ben er, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, zondag ook weer bij. Tot dan!
Groet, Petra. :lol:
Ik ben de afgelopen anderhalve week ziek geweest. Ik moet vanavond of morgen eerst even zelf een rondje rijden om te zien hoe fit ik weer ben.
Wim
Dag allemaal,

Ik ben morgen ook van de partij, zie jullie bij het Peerd.

Groetjes, Rikie
Dat wordt nog even doorbakken voor Linda en Ronnie, een flinke opkomst morgen!
Wat de route betreft ik had geopperd richting de koolzaadvelden te gaan, maar niemand heeft tot nu toe gereageerd.
Nou is er dit jaar niet zoveel koolzaad heb ik inmiddels gehoord vanwege de slechte herfst, dus what to do. Ik wel best een rondje samenstellen, maar misschien zijn er anderen met een leuk plan?? Cilia
Het lijkt me wel een leuk idee om richting de koolzaadvelden te gaan :D , beetje open landschap moet kunnen met het weer dat wordt verwacht.
We fietsten 2 weken geleden naar Noordpolderzijl en kwamen vrij noordelijk één koozaadveld tegen. Stond er wel mooi bij.

Morgen is het (zuid)westenwind. We zouden bijvoorbeeld om Leek, Roden kunnen fietsen. Misschien moeten we gaandeweg maar kijken hoe we het precies doen. Wij hebben wel een rondje van ca. 60 km, dus iets te kort. Dat gaat via de Peizermaden overal tussendoor naar Roderesch, Roden, Leekstermeer, Letterbert, Pasop, Faan, Briltil, langs Starkenborghkanaal naar Aduard en via de Albert Harkemaweg naar Hoogkerk en via de Roderwolderdijk weer de stad in (of andersom)

Tot morgen.

René
Ik had nav de reactie van paul een rondje bedacht naar het oosten.
de koolzaadvelden zijn (als ze er zijn) in de omgeving Wagenborgen/Scheemda/Beerta
Start naar Slochterdiep/Wloudbloem/Slochteren/Noordbroek/Nieuw Scheemda en dan boven Schildmeer terug (als dat niet te veel km s worden, anders onderlangs terug.
We zien wel wat het wordt morgen. Cilia
Helaas, ik zal er niet bij zijn.
Wim