Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vragen: Ryanair, vliegveld Eindhoven, uitpakken aankomst - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vragen: Ryanair, vliegveld Eindhoven, uitpakken aankomst

Dqn heb je meer geluk gehad dan die man in het artikel van Gazet van Antwerpen
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... ete-3.aspx
bompa schreef:Dqn heb je meer geluk gehad dan die man in het artikel van Gazet van Antwerpen
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... ete-3.aspx
Zo haalt Ryanair dus geld binnen om enkele tickets tegen stuntprijzen te verkopen.
peter de rijk schreef:Hans, ik lees op je site dat je 2 x 20 kg bagage hebt bijgeboekt, maar dat moet 2 x 15 kg zijn, want bij Ryanair mag een bagagestuk slechts maximaal 15 kg wegen en dit wordt per persoon bepaald. Je kunt dus niet met twee personen een tas van 20 kg en een tas van 10 kg inchecken! Je handbagage (één stuk) mag 10 kg wegen.
Een beetje een oud topic, maar om een nieuw topic aan te maken is ook een beetje overdreven.

Deze zomer vlieg ik dus naar Ierland.

Ik heb bij Ryan-air 15kg ruimbagage geboekt (en daarnaast nog de fiets natuurlijk).
In de handbagage kan zo'n 10 kg. Dus in totaal zal ik 25 kg aan mijn fiets kunnen hangen (excl. eten en drinken).

Is dit te weinig en had ik 20 kg ruimbagage moeten doen?! Wie kan mij zeggen wat je gemiddeld aan kg bagage meeneemt?

Mijn bagage zal niet allemaal het meest luxe en lichtgewicht zijn (slaapzak is wel lichtgewicht, en klein tentje en matjes zullen ook niet al te veel wegen... maar verwacht niet het meest moderne lichtgewicht). Is het dan makkelijk te bereiken die limiet van 15 kg? Of moet ik toch proberen het naar 20 kg te veranderen (ik zie op de website van Ryanair dat daar nu hoge kosten aan verbonden zijn).

Hopelijk kan iemand mij advies geven!
Leke,

Het verschilt per persoon wat je meeneemt. De een heeft een tent van een kilo. Bij de andere weegt hij vijf.
Het handigst is om alles eens bij elkaar te zoeken en dan te wegen. Dan heb je een idee wat je aan gewicht hebt.