Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop gevraagd een Dazer - Forum Wereldfietser

te koop gevraagd een Dazer

Wie heeft er voor mij een 2de hands hondenverschrikker. Oftewel een Dazer. te koop
Je hebt ook een dogchaser. Die is goedkoper en compacter en werkt het zelfde (105dBA, 20 kHz)
Eric Schuijt schreef:Je hebt ook een dogchaser. Die is goedkoper en compacter en werkt het zelfde (105dBA, 20 kHz)

Ik was nieuschierig wat een dazer eigenlijk is, ik ben een hondenliefhebber heb er zelf twee, maar haat die erfhonden die in mijn omgeving volop aanwezig zijn, ze moeten altijd mij hebben :shock: nu heb ik een dazer gezien voor 38 euro, niet duur lijkt mij, en helemaal nieuw.
Eric Schuijt schreef:Je hebt ook een dogchaser. Die is goedkoper en compacter en werkt het zelfde (105dBA, 20 kHz)
Dus eigenlijk gewoon een fietsalarm met een andere frequentie :lol:
Ik heb een Dazer voor je maar het probleem is dat ik morgen vertrek voor een maand fietsen, mocht je hem pas ergens in augustus nodig hebben laat het me weten, ding is nooit gebruikt, je mag hem hebben voor 15 euro.

Peter.
inawisse schreef:Wie heeft er voor mij een 2de hands hondenverschrikker. Oftewel een Dazer. te koop
Je PB is uitgeschakeld dus ik kan je geen bericht meer sturen.
ik heb er eentje liggen. verzenden vanuit Belgie en je mag hem hebben voor 15 euro (kan deze week verstuurd worden).
Ina je hebt me een PB gestuurd maar ik kan je niet antwoorden.

Peter.
Fedor schreef:
inawisse schreef:Wie heeft er voor mij een 2de hands hondenverschrikker. Oftewel een Dazer. te koop
Je PB is uitgeschakeld dus ik kan je geen bericht meer sturen.



Helaas snap ik niet wat je bedoeld. En ook niet wat ik mort doen om hem in te schakelen, dus help
Ina
Ik weet helaas niet goed hoe ik mensen moet antwoorden die gereageerd hebben op mijn vraag of ze een dader te koop hebben, dus HELP
Groetjes
Ina
Kies 'gebruikerspaneel' en dan 'forumvoorkeuren'
Daarna zie je een keuze van 'gebruikers mogen mij persoonlijke berichten sturen'.
Die moet aan staan.
Voor iedereen die dus een dazer heeft. Ik hoop dat je mij nu wel kan bekijken via dit forum . Heb wat veranderd dus.......
Gr. Ina