Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Transalp: Garmisch > Riva, maar hoe kom ik weer in Garmisch? - Forum Wereldfietser

Transalp: Garmisch > Riva, maar hoe kom ik weer in Garmisch?

In september wil ik van Garmisch Partenkirchen naar Riva del Garda fietsen, via één van de transalp routes.
Ivm weinig tijd wil ik bij aankomst in Riva niet terug fietsen naar Garmisch.
Wie weet hoe ik makkelijk en snel weer in Garmisch kom?

Bvd,

John.
Doorfietsen naar Verona, of de veerboot naar Peschiera en daar dan de trein naar Garmisch nemen? Kost je bij elkaar denk ik een dag.
Wauw, de Transalp, dat lijkt mij een giga zware onderneming voor de zeer fitte MTB-er. Succes!
Ha ha, Jim,

Zo fit ben ik niet en de definitie ATB'er doe ik ook niet, dan moet je met een rugzak fietsen.
En ik ga mbv een goede paklijst hyperlichtgewicht kamperen.
Net een MSR Hubba HP gekocht, voor een zogenaamde Jim bepakking.

En ik heb al eerder flinke stukken Transalp gefietst, je moet gewoon wat vaker lopen als de "gewone" ATB'ers...
Pman schreef:Doorfietsen naar Verona, of de veerboot naar Peschiera en daar dan de trein naar Garmisch nemen? Kost je bij elkaar denk ik een dag.
Zat ook aan de trein in Trento te denken.
Eens kijken of er een website is die zoiets verklapt.
Volgens Bahn.de is het 4 uur tussen Trento (of Rovereto, is dichterbij) en Garmisch, met overstap in Innsbruck (Fahrradmitnahme begrenzt möglich)
De tovenaar schreef:Volgens Bahn.de is het 4 uur tussen Trento (of Rovereto, is dichterbij) en Garmisch, met overstap in Innsbruck (Fahrradmitnahme begrenzt möglich)
Hoi Tovenaar!

Nooit bedacht op die site te kijken, aangezien de trein relatief weinig in Duitsland rijd.
Bedankt voor de info, het ziet er perfect uit!

John.