Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The inverted bike shop - Forum Wereldfietser

The inverted bike shop

Geweldige video, maar nog meer een prachtige shop. Wat een mooi concept. De Inverted Bike Shop stelt samen met een klant uit losse onderdelen een fiets samen en bouwt deze ook samen op. Met liefde voor het vak.

Bron
Sfeervol!
Zijn er FM/zaken in NL die dezelfde filosofie erop nahouden?
Prachtig concept. Het zal waarschijnlijk wel niet heel goedkoop zijn (een fietsenmaker zal sneller een fiets in elkaar zetten als hij niet 'geholpen' wordt door een leek :wink: ), maar voor mensen waarvoor het volledig in elkaar zetten van een fiets net een te hoge drempel is (zelf naar een cursus van Marten) lijkt me dit heerlijk. Ik zou bij de aankoop van een nieuwe fiets (wat een zeldzame gebeurtenis is, maar fietsen zijn standaard tweedehands) wel overwegen om daar gebruik van te maken.

Renaat
Ik had hem al gezien prachtig!

Vergeet alleen niet dat de prijzen voor vastgoed, onderdelen en loon veel lager liggen in the us.
Ook het woordje service met een how are you to day ligt veel hoger als hier in NL.
Americanen zijn veel meer met value for money bezig dan wij europeanen.

Enfin andere discussie :D mooie video!
Erg mooi en sfeervol. Ik ga mijn winkel meteen verbouwen:-)
Eric Schuijt schreef:Erg mooi en sfeervol. Ik ga mijn winkel meteen verbouwen:-)
zo'n kale fixie is een ding, de klant een vakantiefiets op laten bouwen met spatborden, verlichting met draadjes, rohloff, beltdrive, standaards, ringslot, stuurtashouder, spatborden enz vraagt wat meer van je relatie ;)
rbregt schreef:Geweldige video
Wel ongetwijfeld van het type waar we over 15 jaar van denken "O jee, wat maakten we toen voor ....", inclusief het "muziekje".
Leon
Erg mooi.
Elke vakantie/wereldfietser zou deze mogelijkheid moeten hebben om zijn of haar fiets goed te leren kennen. Ik zeg duidelijk 'zou' want er zijn genoeg mensen die gewoon een fiets willen kopen en fietsen. Al dat gedoe met gereedschap vinden ze maar niets. maar als ikzelf ooit nog een nieuwe fiets zou kopen, dan lijkt me dit een prachtige manier.