Additionally, paste this code immediately after the opening tag: marmotte vagebond - Forum Wereldfietser

marmotte vagebond

Hallo

Begin juli fietste ik naar Le Bourg d'Oisans, daar haakte ik mijn aanhangwagen af en reed ik met 7000 andere gekken de marmotte
Foto's van het tochtje ter plaatse: http://www.photobreton.com/consulter/im ... 32,4384290
Wellicht niet voor herhaling vatbaar. Het was een leuke reis en ik ben best tevreden als ik terugdenk aan mijn 'prestatie', maar ik doe toch liever een colletje minder, mét bagage en in iets 'selecter' gezelschap (bvb enkel mezelf :) )

Lars
Mooie prestaties (zowel de reis als daarna ook nog de Marmotte)! :D

Cyclocross fiets of meer een trekkingbike met racestuur? Je hebt het stuur behoorlijk hoog staan zo te zien, en kleine kettingbladen (wat vast lekkerder fietst met de Marmotte ;))
lamaes schreef:Hallo

Begin juli fietste ik naar Le Bourg d'Oisans, daar haakte ik mijn aanhangwagen af en reed ik met 7000 andere gekken de marmotte
Foto's van het tochtje ter plaatse: http://www.photobreton.com/consulter/im ... 32,4384290
Wellicht niet voor herhaling vatbaar. Het was een leuke reis en ik ben best tevreden als ik terugdenk aan mijn 'prestatie', maar ik doe toch liever een colletje minder, mét bagage en in iets 'selecter' gezelschap (bvb enkel mezelf :) )

Lars
Fietsvakantie is wel de beste manier om in vorm te komen, mits je natuurlijk in de aanloop flink wat cols meepakt. En dan fietste je ook nog op sandalen en trekkerbanden. Er had dus nog meer in gezeten :).
Dankje Fedor, j'aime les compliments :P
Het is een Surly LHT, een randonneur zoals ikzelf er ook één ben :wink: kettingbladen 48-36-26, toch vooral aangewezen op tochten mét de aanhangwagen, maar ik geef toe, tijdens de marmotte heb ik ook af en toe de 26/34 gebezigd.

AB soms is de grens tussen in vorm komen en je de pleuris rijden heel erg vaag, en dikwijsl enkel post hoc vast te stellen. Terug in belgië was ik een dikke week niet vooruit te branden, ik moest ook op dag 1 na de marmotte alweer aan de bak om niet buiten tijd thuis te komen :?
Maar wat die sandalen en banden betreft die zijn beide 'haut de gamme' maw toppie, zoals al mijn materiaal feitelijk, daarvoor ga ik af en toe eens werken, liefst niet teveel :D