Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot noord,midden en zuid amerika 6 mnd - Forum Wereldfietser

Reisgenoot noord,midden en zuid amerika 6 mnd

Lars (35 jr) zoekt fietsmaatje ,m/v van ongeveer dezelfde leeftijd, om 6 maanden te fietsen, van Denver Colorado via Mexico,Guatemala,El Salvador,Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia, Equador, Peru naar Bolivia te fietsen.
Plan is om begin oktober 2003 te vertrekken, alles te kamperen, veel te zien en genieten. +/- 100 km per dag
Tel 06-15602148 of 0181-217006

Hoi Lars,
Trek je niets aan van K.E.E.S., hij is een beetje ********* (zelf invullen). Ik weet dat je oproep serieus is en wens je succes en vervolgens een fantastische reis.
Leon
kees, heel erg bedankt jongen, kan je niet ergens anders anderen gaan vervelen ? Sory hoor maar als ik denk dat ik een serieuze reactie heb en jij bent het dan zakt toch echt m'n broek naar benee, hier zit ik echt niet op te wachten. Gaarne G(raag)E(echt niet)E(erg?so what)N(nee, geen reactie kees) reactie terug kees, nu niet en nooit.Bij voorbaat dank.

Beste Lars,

Het forum van De Wereldfietser proberen we zo open en zo toegankelijk mogelijk te maken. Helaas, en ik herhaal helaas, hebben zo ook lieden met minder serieuze bedoelingen als K.E.E.S toegang tot dit medium.
Het bestuur van De Wereldfietser betreurt het ten zeerste dat de kwaliteit van het forum beschadigd wordt door dit soort reacties.
Het is echt niet de bedoeling dat elk bericht serieus hoeft te zijn maar het kan niet zo zijn dat mensen beledigd worden door clowns die op geen enkele manier een positieve bijdrage geven aan de informatievoorziening van het forum. En daar is het toch allemaal om bedoeld!
De Wereldfietser zal altijd een open vereniging blijven waar mensen met verschillende ideeën en meningen terecht kunnen. Mensen die met opzet anderen beledigen kunnen we echter missen als kiespijn.
Lars, ik hoop dat je heel veel plezier hebt op je komende fietstocht. Het is een schitterend gebied. Veel succes met het vinden van een fietspartner.

Groeten,
Marco Meijerink
Vice-voorzitter De Wereldfietser

Beste Marco

Al moet ik toegeven dat ik soms wat flauw uit de hoek kom, ben ik toch echt wel een wereldfietser. Het treft mij ook in mijn hart dat ik af en toe mensen op de spreekwoordelijke tenen trap (niet echt natuurlijk, kan je niet meer fietsen). Maar ik moet zeggen dat ik al veel ben opgestoken van dit forum en dacht dat mensen via mijn moraaltjes ook tot betere fietspresaties komen. Ik vind het dan ook jammer dat ik word vergeleken met een clown. Dit is een belediging voor Bassie, Pipo, Popov, Mini, Maxi en Jovel! Mijn humor komt daar niet eens bij inde buurt, laat staan mijn acrobatiek. Toch wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden aan een ieder (Bert, Somchai, Sunburn, Roelien, etcetera, etcetera) die ik via dit forum onheus heb beledigt. Maar bekijk het ook eens van mijn kant, als je alleen door de wereld fietst met alleen een fiets en niemand om mijn flauwe alswel spitse opmerkingen te aanhoren. Nou ja zand erover en fietsen (maar niet over zand, want dat fietst voor geen meter).

MvG

Kees

Kees, vergelijk humor met een fietszadel, het is zeer persoonlijk en iedereen heeft er zijn eigen mening over.

Ik heb mezelf nooit door jouw beledigt gevoeld maar ik kan best begrijpen dat anderen er weer een andere mening over nahouden.
Geachte collega fietsers, is het misschien mogelijk om op deze advertentie vanaf laten we zeggen NU alleen nog maar te reageren op de inhoud van het eerste oorspronkelijke berichtje : de reisgenoot.
Ik heb nu geloof ik 7 of 8 berichten, lees zelf maar na waar het over gaat.
FIETSEN wil ik, nix anders.
Bij voorbaat heel erg bedankt ALLEMAAL, groetjes en veel fietsplezier.
lars schreef:Geachte collega fietsers, is het misschien mogelijk om op deze advertentie vanaf laten we zeggen NU alleen nog maar te reageren op de inhoud van het eerste oorspronkelijke berichtje : de reisgenoot.
Ik heb nu geloof ik 7 of 8 berichten, lees zelf maar na waar het over gaat.
FIETSEN wil ik, nix anders.
Bij voorbaat heel erg bedankt ALLEMAAL, groetjes en veel fietsplezier.
Verdraagzaamheid