Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2012 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2012

183 berichten
Ik lees bij de activiteiten op de site alleen nog maar een aankondiging.
Maar ik ben (als nieuw lid) erg benieuwd of er al meer bekend is over het programma, de fietstochten etc.
Is er al meer bekend, en zo ja: waar kan ik die informatie dan vinden?
rbregt schreef:Ik lees bij de activiteiten op de site alleen nog maar een aankondiging.
Maar ik ben (als nieuw lid) erg benieuwd of er al meer bekend is over het programma, de fietstochten etc.
Is er al meer bekend, en zo ja: waar kan ik die informatie dan vinden?
Tip: stuur een mail naar het bestuur. bestuur@wereldfietser.nl
Hoi Robert,

Dit weekend bevat waarschijnlijk de volgende activiteiten:
- Informeel kletsen over fietsen, tochten, beroep, het weer, alles.
- Gezamenlijke fietstochten over de Veluwe, een snelle, een appeltaartploeg enz.
- Gezamenlijke maaltijd.
- Dia lezingen
- ledenvergadering.

Het bestuur, eigenlijk de activiteiten commissie zal één dezer dagen vermelden waar b.v. de lezingen over gaan en welke richtingen er gefietst wordt.
Dit fietsgroentje wil zich graag inschrijven/aanmelden voor de Harskamperdennnen. Tot wanneer kan ik me inschrijven en wat zijn de kosten :-)
Voor het weekend op de Harskamperdennen hoef je je niet in te schrijven of aan te melden. Je kunt gewoon komen. Er is voor onze groep altijd een groot veld gereserveerd waar iedereen gemakkelijk kan staan. Tarief is laag en zal denk ik onder de €10 per nacht liggen.

Ronald van der Perk
johntelleman schreef:Het bestuur, eigenlijk de activiteiten commissie zal één dezer dagen vermelden waar b.v. de lezingen over gaan en welke richtingen er gefietst wordt.
Dank voor je reactie. Het blijkt thuis niet goed te regelen dat ik een weekeind van huis ben, en alleen de zaterdag komen is geen optie. Ik ben er dus niet bij. Jammer, ik had graag kennis gemaakt met de verenigingsactiviteiten en andere leden. Wellicht een andere keer...
Gelukkig heb je een maandje later nog een kans om bij een weekend aanwezig te zijn. Dan is het najaarsweekend: http://www.wereldfietser.nl/activiteit/najaarsweekend
bedankt voor de info :-) Dit fietsgroentje en tevens nieuw lid is erbij... gezellig!!! 8)
Beste Mensen,

We gaan weer lekker eten! Altijd op zoek naar nieuwe ideeen maar een herhaling van vorig jaar is ook een hele goede optie; tapas met paella. De afsluiting misschien met wat lichtere toetjes :D

Inge
Imeere schreef:Beste Mensen,

We gaan weer lekker eten! Altijd op zoek naar nieuwe ideeen maar een herhaling van vorig jaar is ook een hele goede optie; tappas met paella. De afsluiting misschien met wat lichtere toetjes :D

Inge
Ha die Inge,

Weer op de Spaanse toer!

Heb je nog hulp nodig in de keuken?
Ha Bert,

Je hulp is altijd welkom!! We kunnen ook in plaats van tappas een stukje zuidelijker zakken en mezze hapjes uit het midden oosten maken met een aangeklede couscous. Tappas is wel mijn favoriet maar misschien willen de mensen weer wat nieuws :-) graag nog meer feedback van de anderen anders gaan Bert en ik gezellig aan de tappas met een goed glas wijn, het leven is zo slecht nog niet :lol:

Inge
Imeere schreef:misschien willen de mensen weer wat nieuws :-)
Zou iemand van het menu van vorig jaar alles al geproefd hebben? :D
Marten, das ook weer waar :lol: er was voldoende
Ik ben zeker voor de tapas, die was heerlijk vorig jaar, en ik had nog lang niet alles geproefd. Ik zal dan wel wat minder van de tapas eten om nog een plekje over te hebben voor de paella :)
Imeere schreef:Marten, das ook weer waar :lol: er was voldoende
Er was toch wel discrepantie tussen hetgeen er in Harskamp op tafel stond en wat er in midden Spanje op het bord kwam in de restaurants. :shock:
Leon
Dit fietsgroentje wil wat vragen. Omdat ik probeer aanwezig te zijn op m'n eerste wereldfietser-meeting, wil ik nog even de data weten.
V.w.b. het eten... ik laat me als nieuw lid graag verassen :-)
Het is van vrijdag 24 tot en met zondag 26 augustus op camping Harskamperdennen. De meeste mensen zullen vrijdag in de loop van de middag aankomen.
applemeisje schreef:V.w.b. het eten... ik laat me als nieuw lid graag verassen :-)
Is er dit jaar inderdaad weer een kampvuur?
Leon
Elk jaar krijgen we het nog voor elkaar om een kampvuur te maken dus gaan we ervan uit dat het weer lukt. Komt Helma ook? Heb je nog suggesties vanuit wat je kreeg in midden spanje?

Belangrijk voor de nieuwe aanwas dat het eten alleen is op zaterdagavond. Voor de vrijdagavond en het ontbijt en de lunch zorgt iedereen zelf. Er is een kampvuur dat we mogen opstoken als het niet te droog is dus een lekkere fles en een knabbel zijn altijd op zijn plaats. Er is vaak wel genoeg drank en limonade over van het eten maar meestal neemt iedereen nog wat mee.

Nogmaals nieuwe mensen, en zeker appelmeisjes :lol: , gewoon komen en lekker mee eten, fietsen, sterke verhalen vertellen en genieten van het kampvuur. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Zoals het zou horen bij wereldfietsers zijn het (bijna :wink: ) allemaal bijzondere mensen die oprechte interesse hebben in de wereld buiten zichzelf. Gewoon komen dus!!

Inge
Nou, als ik het zo lees ben ik van harte welkom :-)
Super zeg, om als nieuweling zo warm te worden onthaald!!!

Het is dus een gezellig samenzijn met een stel prettig gestoorde wereldfietsers ;-) Daar pas ik vast wel tussen. Tijdens dit evenement is het ook de bedoeling dat we een stuk gaan fietsen. Zet mij maar in de appeltaart-ploeg. Heb nog niet zoveel fietservaring op m'n nieuwe fiets!! Is een fietshelm verplicht?