Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht d.d. 29 juli a.s. vertrek vervroegd naar 11u - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht d.d. 29 juli a.s. vertrek vervroegd naar 11u

Was absoluut een lekker dagje fietsen. Leuke route, lekker weer en 11 fijne medefietsers.
Edwin dank voor de organisatie! En dit smaakt inderdaad zeker naar meer.

Jaap
Dat ziet er erg leuk uit! Helaas kon ik niet omdat ik mijn fiets uit elkaar moest halen om mee te vliegen op reis.

Als het over een paar maanden nog steeds een succes is, rijd ik in december ook mee!

Maarten
geen helmplicht in de groep? :shock: ;)
Goed aan mijn bruine kleur gewerkt en een hoop mooie verhalen gehoord. De tegenwind op de Lekdijk hield het tempo wel onder de helmgrens :)
Ook ik heb ontzettend genoten van het rondje Utrecht. Terwijl de meeste mensen van hun huis wegreden, had ik het idee steeds dichter bij huis te komen. Tot het laatste half uur toen we weer richting Utrecht gingen ;). De lasagna bolognese was ook prima te eten achteraf.

Voor de thuisblijvers nog even een indruk van de gereden route.

Afbeelding
klik op het plaatje voor een groter formaat

Richard
Richard B schreef: klik op het plaatje voor een groter formaat
Richard
Ik zie een héél oude versie van de Openfietsmap, moet nodig ge-update worden :lol:
Lekker belangrijk. Ik wil hier alleen een globale indruk geven van de gereden route. Totaal niet interessant dus om te weten hoe oud deze versie wel niet is. Zolang op mijn Garmin de nieuwste staat hecht ik geen waarde aan de versie op mijn Mac. Routes plan ik er toch niet mee :-)

Maarja, ik begrijp ook wel dat je even moet laten merken dat deze verouderd is en jij allang een nieuwere versie gemaakt en beschikbaar gesteld hebt. ;-)
Richard B schreef:Zolang op mijn Garmin de nieuwste staat hecht ik geen waarde aan de versie op mijn Mac. Routes plan ik er toch niet mee :-)
Gelukkig maar , die kaartversie op jouw Mac is al een paar jaar oud en er is sinds die tijd al heel wat verbeterd op OSM. :wink:
ReinierLamers schreef:Goed aan mijn bruine kleur gewerkt en een hoop mooie verhalen gehoord. De tegenwind op de Lekdijk hield het tempo wel onder de helmgrens :)
genoeg verhalen gehoord van mensen die bij valpartijen met hoge snelheid niets mankeerden, maar bij lage snelheid een nieuw gebit konden halen ;). Met andere woorden, een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker als je in een groep fietst. Maar ik geef je geen ongelijk hoor, ik heb ook liever frisse wind door de haren ;).