Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2012 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2012

183 berichten
bert sitters schreef:Ken je de volgende specialiteiten uit Córdoba:[...]
¡Con mucho apetito!
Op drie gerechten na klikt dit best lekker :)
Marc v G schreef:Nee, de Schultenbräu die in Nederland wordt verkocht komt bij Bavaria vandaan, daar heb ik een poosje geleden nog een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over gezien. Zie ook Wikipedia

Zijn er nog mensen die op vrijdag vanuit Utrecht naar de Harskamperdennen gaan fietsen? Misschien kunnen we dan samen fietsen. Ik denk rond een uurtje of 10 te vertrekken.
Yep ik. Kans is alleen dat ik iets eerder vertrek. Afhankelijk van oa weer en de bezigheden waar ik mij zaterdagavond mee bezig dien te houden. Ja, helaas moet ik zaterdag rond 18:00 uur weer thuis zijn.
Douwe en ik fietsen op vrijdag vanaf de Randstad naar de Harskamp. via een korte route van 100 km. Deze loopt o.a. door Utrecht. (of een iets langere route met avondje kamperen startend op donderdagavond en dan terug via de korte route)
Aansluiters welkom!
Hi bert,

De Salmorejo en de Flamenquín zijn toegevoegd aan de lijst! Voor de stierenballen denk ik dat het leuk is een wedstrijd uit te schrijven voor de fietsgroepen om daar een beetje spanning in te brengen. In de spaanse traditie van de stierenrennen pamplona kunnen de fietsers de wei in. De groep die wint, en dus de trofee mee neemt, krijgt het eten gratis :D. Nu nog een wei vinden met leuke stiertjes en een minder boze boer, anders hebben we fietsersballen en dat is na al die kilometers op het zadel minder smeuig denk ik.

¡Con mucho apetito!

Inge
Wat een lijst! Vroeger dacht ik dat Wereldfietsers bescheiden waren. Na het festijn van vorig jaar weet ik dat dat een vergissing van me was.
Leon
Imeere schreef:....

De Salmorejo en de Flamenquín zijn toegevoegd aan de lijst! .....

¡Con mucho apetito!

Inge
Alleen al voor de enorm mooie lijst ga ik mijn (andere) afspraak erg tegen het licht houden, wat ziet dat er geweldig uit. En dat voor 100 man koken! Alvast een grote pluim voor het bedenken en de organisatie.


Gr Hans
[quote="Marc v G"]Nee, de Schultenbräu die in Nederland wordt verkocht komt bij Bavaria vandaan, daar heb ik een poosje geleden nog een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over gezien. Zie ook Wikipedia
quote]

Kun je duidelijk zien dat ik al jaren niet meer bij de Aldi kom. In mijn tijd kwam Schultenbräu nog uit Braunschweig en voldeed het aan het Duitse Rheinheitgebot. Ik ben benieuwd of Schulten nog wel "Duits" ( lekker pittig gehopt) smaakt. Even testen op het kampeerweekend.
Hallo,


Ik ga, als kersvers lid, mijn best doen er bij te zijn. Klinkt allemaal heel goed en gezellig en volgens de buienradar wordt het dat weekend prachtig weer.
Nu alleen nog een knieblessure "uitzitten"........... :( Ijzen, rusten en vlak rijden.....dan zal het hopelijk tegen die tijd wel weer wat beter zijn.......

eehhh, ook tapas voor vegetariërs?

Monique
Natuurlijk is er ook een veggie variant van de paella en er is zo veel dat de buik meer dan voldoende te vullen is met vlees en visloze producten. Alles is ook aan te passen aan vleesloos. Zijn er veel veggies dan maak ik daar meer van. Geef het zaterdag morgen even bij mij aan dan zorg ik dat er op een bepaalde tafel meer veggie spullen staan dan ergens anders. Er zijn zoveel verschillende dingen dat er altijd wat van je gading bij zal zitten.

En... zit je nog met je knie een keukenhulp is altijd welkom, we zetten er wel een stoeltje bij :lol:

Inge
Imeere schreef:Natuurlijk is er ook een veggie variant van de paella en er is zo veel dat de buik meer dan voldoende te vullen is met vlees en visloze producten. Alles is ook aan te passen aan vleesloos. Zijn er veel veggies dan maak ik daar meer van. Geef het zaterdag morgen even bij mij aan dan zorg ik dat er op een bepaalde tafel meer veggie spullen staan dan ergens anders. Er zijn zoveel verschillende dingen dat er altijd wat van je gading bij zal zitten.

En... zit je nog met je knie een keukenhulp is altijd welkom, we zetten er wel een stoeltje bij :lol:

Inge

Ha die Inge,

Heb je nog veel mensen nodig om te hakken en te snijden?
Mmmmmjammie............(bestaat er geen smiley met slabbertje en bestek in de aanslag? :) )

Ik geef het op tijd aan, als ik er ben. Ik weet het nog niet i.v.m. mijn werk.
Een dagje keukenhulp om mijn knie wat te ontzien klinkt ook leuk, wil ik wel dat stoeltje :) Is helaas nodig want ik mag ook niet teveel staan (operatie gehad in nov2011, herstel duurt tergend langzaam..)

De fietsvakantie ging redelijk goed tot 16km(!) voor thuis, toen was het op met de knie en ik zit nu met een forse ontsteking.....au....Dus even rustig aan....
bert sitters schreef: Ha die Inge,

Heb je nog veel mensen nodig om te hakken en te snijden?
Inge ook dit jaar help ik mee met snijden maar pas als ik klaar ben met het draaien van beelden voor een WF filmpje. Bert mag pas snijden als we klaar zijn met het interview over het ontstaan van De Wereldfietser :wink:
Gezellig Blanche! Maak er wat moois van!
Ook ik ben nog niet zo lang lid van De Wereldfietser en ben dus benieuwd naar de Harskamperdennen bijeenkomst. Ik kijk er naar uit. Elkaar ontmoeten, ervaringen delen, elkaars fietsen bewonderen, de jaarvergadering, tentjes bekijken en ontzettend lekker eten staat ons te wachten.

Maar gaan wij ook nog een stukje fietsen? :lol:

Groet,

Arno
Ik kan helaas dit jaar niet meehelpen met snijden in de keuken.

Ik kan wel zondag een route begeleiden van 66 km over veel vrijliggende fietspaden voor mensen die niet hard willen rijden. Ik heb een groot deel van mijn leven in Harskamp gewoond dus ken de leuke paden... Laat dan even weten of hier belangstelling voor is.
Over 8 dagen is de ledenvergadering. Met belangstelling kijk ik uit naar informatie op dit forum hoe leden ook actief kunnnen deelnemen aan het beleid van onze vereniging door b.v. ook agendapunten aan te dragen. Of is dat niet de bedoeling van deze vergadering?

Ronald van der Perk
Door berichten in dit onderwerp, vermoed ik, dat dit evenement voor leden is. Ik ken het weekend programma niet, maar een tocht meerijden lijkt mij leuk. Ik woon in de buurt. Vandaar.

Piet,
PietV schreef:Door berichten in dit onderwerp, vermoed ik, dat dit evenement voor leden is. Ik ken het weekend programma niet, maar een tocht meerijden lijkt mij leuk. Ik woon in de buurt. Vandaar.

Piet,
Je kan ter plekke lid worden.
Hoi Piet,
Officieel moet je lid zijn, maar belangstellenden zijn tot nu toe altijd van harte welkom gebleken en de meesten werden uiteindelijk ter plekke lid :D .
Als je een bijzondere route in de buurt weet voor de fietstocht op zaterdag ben je helemaal welkom natuurlijk. (Weet wel dat we daar al meer dan 10 jaar elke zomer komen en dat de omgeving tussen Arnhem en Harderwijk al aardig uitgekamd is)
Leon
Piet, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Toegang natuurlijk alleen met leuke verhalen, open en creatieve geest en een flink wereldfiets enthousisme. Hierboven op ook nog een stevige trek dan komt het ook goed met die tapas. We maken het eten gewoon 27,50 dan is dat gelijk inclusief het lidmaatschap :wink: