Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2012 - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2012

183 berichten
Ben benieuwd of er nog leuke foto's zijn gemaakt.
Zo te lezen hebben jullie je vermaakt en inderdaad mazzel met het weer gehad.
Vandaag (zondag) zijn er in Flevoland stortbuien.
Allemaal weer een behouden thuiskomst gewenst.
Frits
Heerlijk weekend gehad en dan met nadruk op heerlijk! Jee, wat heeft Inge weer een feest van de maaltijd gemaakt, Inge bedankt + iedereen die geholpen heeft terwijl wij over de mooie paarsgekleurde Posbank fietsten.

Een topweekend, hartelijk bedankt!
Lieve mensen,

Wat is het een dankbare klus om voor jullie te koken! De werklust van alle helpers is echt enorm. Laurant staat al die jaren elke keer weer garant voor heel erg veel (meedenk)werk, je bent echt een geweldige vent! Johny is nog weken te herkennen aan zijn knoflook lucht, hij heeft heel wat voeten knoflook weg gesneden. Blanche heeft naast haar film ook zoveel gemaakt, de heerlijke vegetarische soep is ondermeer ook van haar hand. We moesten elke keer vertellen voor de film wat we gemaakt hadden. Ik kijk uit naar de resultaten! Zelfs met een hele aardige man in de keuken gastaan en hij heeft de enorme hoeveelheid fruit salade kranig weg zitten snijden. Alleraardiste gesprekken gehad maar nooit naar zijn naam gevraagd.... Hij moest nog even naar zijn familie om 5 uur en kon toen zelfs niet eens meeeten. De restjes waren er echter nog voldoende om alle honger te stillen. Ook harm heeft zich enorm ingezet en alle ballen chocolade gedraaid. Jim is naast het organiserend comitee en lezingen gever ook een goede koker en afwasser, non stop! Bert had niet alleen suggesties voor het menu hij kon ze ook uitvoeren. De flamenquine was echt voortreffelijk en blijft op het menu.

Ook Gregor, Nel, Anita, Vincent, Richard, Marco en Lisette, Bertrand en Bas kwamen terug van het fietsen en staan klaar met een enorme power om de laatste dingen allemaal op tijd klaar te hebben. Op het laatst is het spannend om alle pannen in de gaten te houden en de planning en het uitlopen dat het heel erg fijn is dat iedereen gelijk klaar staat een taak zoekt en die gewoon zonder vragen tot in de puntjes uitvoert! Daarna moet alles op tafel en de dame die dit regelde, complimenten, echt een topwijf! Ook heb ik de keuken nog nooit zo netjes terug gevonden in de morgen zoals dit jaar, er zijn echt kaboutertjes bezig geweest.

Dus ik krijg alle eer, en waardeer de dankbaarheid enorm, maar ik zou dit absoluut niet neer kunnen zetten zonder de geweldige hulp. Dit is ook de reden dat ik er elk jaar weer naar uitkijk om het te regelen.

Tot de najaarstocht in Oudenbosch!

Inge
Frits schreef:Ben benieuwd of er nog leuke foto's zijn gemaakt.
Zo te lezen hebben jullie je vermaakt en inderdaad mazzel met het weer gehad.
Vandaag (zondag) zijn er in Flevoland stortbuien.
Allemaal weer een behouden thuiskomst gewenst.
Frits
foto's
Ik wil heel graag aansluiten bij het dankwoord van Inge. Laten we niet vergeten al die mensen die groepjes hebben geleid tijdens het fietsen, de mensen die tafels en stoelen hebben gesjouwd, de afwasploeg na het eten, enz enz.
Met al deze hulp, keer op keer, jaar in jaar uit, is het Harskamperdennenwereldfietserskampeerweekend altijd één groot feest.
Allemaal bedankt !!

Met nog meer foto's, deze keer van Lex Balm.
Imeere schreef:Lieve mensen,

Zelfs met een hele aardige man in de keuken gastaan en hij heeft de enorme hoeveelheid fruit salade kranig weg zitten snijden. Alleraardiste gesprekken gehad maar nooit naar zijn naam gevraagd.... Hij moest nog even naar zijn familie om 5 uur en kon toen zelfs niet eens meeeten. De restjes waren er echter nog voldoende om alle honger te stillen.

Tot de najaarstocht in Oudenbosch!

Inge
Inge, de aardige man zal zich even bekendmaken, mijn naam is Peter, en heb jammer genoeg zoals van iedereen te horen was weer een fantastische maaltijd voor een deel aan me voorbij moeten laten gaan. Misschien een idee om de recepten in het clubhuis te publiceren, al was het maar om nog even na te genieten.

Zelf ook nog een paar foto's gemaakt.

https://picasaweb.google.com/1042565967 ... directlink
En hier is ie dan; een razendsnelle edit - een filmpje van afgelopen weekend. Excuses voor de slechte kwaliteit. Mijn camera had dit weekend behoorlijk moeite met focussen en licht. Daarnaast heb ik het allemaal zonder script tussen het koken/snijden door gedraaid. Volgende keer beter! :wink:


Bron
We hebben een leuk weekend gehad, super voor elkaar en het eten was geweldig. We kwamen vanmiddag als verzopen katjes thuis.Groeten Rinus en Ina
Afbeelding
En opeens was het WF veld leeg van tenten, maar vol van plassen.

Een ieder van de organisatie en de catering is al bedankt. Ik sluit mij daar natuurlijk bij aan.

Maar ........... ik wil ook gewoon alle aanwezigen bedanken voor het warme WF-gevoel dat ik als 'nieuweling' van jullie mocht ontvangen. Het welkom, het enthousiasme, jullie ervaringen, de antwoorden op mijn vragen over jouw tentje, de informatie over de fietsen, het lachen onderweg en nog veeeeeeel meer.
De 75 namen ben ik grotendeels al weer vergeten, jullie gezichten niet. Bedankt allen.

Overigens heb ik nog een flinke tocht gemaakt en heb ik een botsing met een groot everzwijn kunnen voorkomen door de berm in te duiken, alwaar de puber zwijntjes zich blijkbaar net hadden verzameld. Liep gelukkig goed af. Vervolgens met een grote omweg net thuisgekomen. Mijn plan om nog een nachtje te blijven heb ik dus door het onweer en de vele regen bijgesteld.

Al met al een onvergetelijk weekend en een aanrader voor alle nieuwe leden!!!!!!!

Groet,

Arno (door enkelen aangeduid als krullenbol).
Tja, dan zal ook ik nog maar een keer iedereen bedanken die dit weekend wederom tot een succes hebben gemaakt. De inzet van vrijwilligers kan niet vaak genoeg genoemd en geroemd worden.

Op zondag, ondanks het slechte weer, nog een leuk tochtje gemaakt richting Utrecht, waarbij ik samen met Marc halverwege ben afgeslagen richting het zuiden. Wel jammer van de vele wespen rond onze picknick-plek die de pauze een beetje verpestten.

Wellicht is het iemand opgevallen dat ik af en toe een foto heb genomen tijdens het weekend. Het resultaat is te bewonderen op deze locatie
Weekend Harskamperdennen

Voor het eerst naar dit weekend geweest, veel leuke reisverhalen gehoord en zaterdag een ontspannen fiets tocht met een groep gemaakt.
's avonds super lekker gegeten en een leuke dia presentatie gezien.
Zondag weer naar huis gefietst in Nederlands weer.

Iedereen die zich voor dit weekend hebben ingezet bedankt.

Groeten Rimmer
Blanche schreef:En hier is ie dan; een razendsnelle edit - een filmpje van afgelopen weekend. Excuses voor de slechte kwaliteit. Mijn camera had dit weekend behoorlijk moeite met focussen en licht. Daarnaast heb ik het allemaal zonder script tussen het koken/snijden door gedraaid. Volgende keer beter! :wink: Bron
Helemaal top, deze schitterende impressie van het weekend!
ook weer thuis en iedereen uiteraard bedankt.

Mijn observaties na dit weekend:
-jasje aan-jasje uit-jasje aan-jasje uit gaat al na een paar uur door de buien fietsen knap vervelen
-droge sokken winnen het ruimschoots van een pilsje uit de ijskast na een dagje fietsen.
-Garmin krijgt met afstand de prijs voor het leveren van de meest brakke software ever
-Hoe moet je de actie duiden van met een Prius 6 flesjes naar de glasbak rijden?
-Redbull zou energie moeten leveren, waarom zijn de blikjes na lediging dan niet meer te tillen?
-Regen heeft ook voordelen, ik geloof niet dat ik vandaag een E-bike ben tegengekomen!
Richard B schreef:
Wellicht is het iemand opgevallen dat ik af en toe een foto heb genomen tijdens het weekend. Het resultaat is te bewonderen op deze locatie
Richard, wat een prachtige foto's! Helemaal top!

Groet,
Ruud
Ik vond het ook weer een enorm geslaagd weekend. Mooi weer, gezellige Wereldfietsers, fantastisch eten, leuke routes, wat wil een Wereldfietser nog meer?

Zondag hebben zijn we met een groepje nog richting Utrecht gefietst. Helaas was de picknickplek die we hadden uitgekozen al in gebruik door een familie wespen die niet heel gastvrij was. Het laatste stuk, van Culemborg tot Vianen over de Lekdijk, was enorm bikkelen tegen de zeer harde wind in, waardoor ik zelfs op de ligfiets niet boven de 15 à 16 km/u uitkwam. Toch heeft dat ook wel wat.

Op naar het volgende weekend in Oudenbosch. Ik heb er zin in!
Inge en allen die voor een heerlijke maaltijd hebben gezorgd, hartelijk dank :!: . Ook dank aan de organisatie en de mensen die de moeite hebben genomen om de tripjes (voor elk wat wils) uit te stippelen.
Zodag vreesde ik in mijn uppie naar huis te moeten fietsen, maar gelukkig kon ik mij aansluiten bij de groep die richting Utrecht moesten en ik heb geen moment spijt van gehad. Het werd, ondanks de regenbuien, een schitterende tocht. Koffie met cake, een gezellige groep en nog picknicken :D
Blanche schreef:En hier is ie dan; een razendsnelle edit - een filmpje van afgelopen weekend. Excuses voor de slechte kwaliteit. Mijn camera had dit weekend behoorlijk moeite met focussen en licht. Daarnaast heb ik het allemaal zonder script tussen het koken/snijden door gedraaid. Volgende keer beter! :wink:
Viel mij niet op. Ik vind het heel goed gemaakt. Lekker vlot en een prima indruk.
[Offtopic]
m-gineering schreef:ook weer thuis en iedereen uiteraard bedankt.

Mijn observaties na dit weekend:
-Garmin krijgt met afstand de prijs voor het leveren van de meest brakke software ever
Dit vraagt om uitleg!

[Ontopic]

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb heel wat gemist hopelijk de volgende keer :!:
Blanche, erg leuk!!! Je vond dit minder werk maar ik vind het echt de sfeer aanduiden van het weekend. je hebt het heel goed gepakt, het plezier, lekker fietsen en samen dingen maken, allemaal individuen samen. Oprechte complimenten! Als je ook je reis zo later samenvat kan daar vast wat moois van komen voor prive en werk.

Inge
Robert_Kroon schreef:[Offtopic]
m-gineering schreef:ook weer thuis en iedereen uiteraard bedankt.

Mijn observaties na dit weekend:
-Garmin krijgt met afstand de prijs voor het leveren van de meest brakke software ever
Dit vraagt om uitleg!
kort samengevat
Afbeelding