Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin GPS 62st - Forum Wereldfietser

Garmin GPS 62st

...heb vandaag bij Garmin GPS shop in Notter een Garmin 62st aangeschaft.
Morgen maar eens kijken of ik o.a. de Ronde van Nederland er in kan zetten...
Tips zijn welkom..!

En ja, ook hier heb ik voor de lezers van dit forum een korting van 10% kunnen regelen op alle Garmin toestellen..!

____________________________________
weet heel veel over hetgeen ik nog niet weet
Gefeliciteerd met je aanschaf ! Ik denk dat je er heel veel plezier van gaat ondervinden.
(Ik wacht nog op een opvolger, 64s of zoiets denk ik).

Je schrijft "lezers van dit forum kunnen een korting van 10% regelen bij aanschaf van een Garmin toestel".
Je hebt je toestel gekocht bij Waypoint, vestiging Notter; geldt dit alleen bij Notter of bij alle Waypoint-vestigingen ?
Wat zijn (mogelijk) de verdere voorwaarden of condities (het regelwerk)?, of is het vermelden van "ik lees het forum van wereldfietser" voldoende ? (waarom zou het lezen van het forum van Waypoint ook niet voldoende zijn voor een korting, vraag ik me dan af).

Ik ben bang als ik deze info vermeld op het forum van Waypoint (forum.gps.nl) en er vragen over stel er een hele discussie losbreekt.

Gr.
Kees
Interessant aanbod. Ga even mailen.
keesm54 schreef:[...]
LHTJoost schreef:[...]
...de voorwaarden die gesteld zijn door een sr-adviseur van WayPoint, zijn voor mij niet handelbaar. In tegenstelling tot de actie van de GoPro HD Hero2 en Alite stoelen, willen ze de inkoop via mij laten regelen. Dit ga ik dus niet doen.

Komende vrijdag heb ik een telefoonafspraak met de directeur om de aanschaf van een Garmin toestel, op ieder zijn persoonlijke titel te laten inkopen.
Het enige wat ze niet doen is -een uitgebreide- uitleg geven van en over het toestel. Je kan je dan ook afvragen of de tien procent dan wel de moeite waard is. Maar dat bepaal je uiteraard zelf...
De uitleg is overigens wel te realiseren in het collectief. Men zou een avond kunnen organiseren, als hier behoefte voor is.



_______________________________________
weet nog heel veel over hetgeen ik nog niet weet
PierreS schreef: Het enige wat ze niet doen is -een uitgebreide- uitleg geven van en over het toestel. Je kan je dan ook afvragen of de tien procent dan wel de moeite waard is. Maar dat bepaal je uiteraard zelf...
De uitleg is overigens wel te realiseren in het collectief. Men zou een avond kunnen organiseren, als hier behoefte voor is.



_______________________________________
weet nog heel veel over hetgeen ik nog niet weet
Mijn ervaring bij Way Point is dat ze dat inderdaad niet doen. Wel goede info bij bepalen welke GPS in jou geval de beste keus is.
Om te leren werken met je GPS organiseren ze cursussen (niet gratis) en verkopen ze een heel goed boekje (ongeveer 15 euro) "De GPS Wijzer" waar elk model uitgebreid wordt beschreven met praktijk oefeningen. Dat boekje is erg handig.

Overigens is WayPoint komende WF fietsbeurs waarschijnlijk weer op de beurs aanwezig. Wij als AC commissie kunnen misschien een soort beurs korting regelen.

Ronald van der Perk
Ik verkoop ook 62 toestellen (en de rest van de modellen ook). En als je wilt, kom ik de GPS nog thuisbrengen ook, met een privé gps cursus erbij.

Of in een collectief, met een cursus in Leusden.....



Tel: 084-8371077