Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koop ik een fiets voor mijn vrouw... - Forum Wereldfietser

Koop ik een fiets voor mijn vrouw...

Een Gazelle Luzern Excellent 2012
Een pracht van een fiets!
Maar de vrouw wilt een fietsmand aan het stuur hebben,
Maar de fiets is zo mooi ontworpen dat de kolom van het stuur eindigt in een conische vorm,
Dus is het moeijlijk om een standaard fietsmand daar aan te bevestigen,
Dus bel ik Gazelle op,
Na 10 minuten wachten à raison van 0,10/min een dame aan de telefoon:
1. Mevrouw, blablabla Mandje aan het stuur voor de fiets van me vrouw, stuur met conische vorm, heeft u daar een oplossing voor?
2. Moet u bij de dealer zijn
3. Nee, ik weet het niet mijnheer belt u maar de dealer op, dan contacteert de dealer met de juiste afdeling
4. Geeft mij dan de juiste afdeling
5. Dat kan niet mijnheer, u moet de dealer bellen en de dealer contacteert de juiste afdeling

Weet iemand een oplossing hiervoor?

De vrouw is morgen jarig en wellicht ben ik nog op tijd om de juiste fietsmand aan te schaffen
Misschien moet je eens op deze site kijken: http://www.basil.nl/nl/assortiment/ en dan iets met een balhoofdhouder.
Even uit mijn blote hoofd, dus corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar die conische vorm is enkel en alleen maar een dop. Die kun je gerust iets omhoog schuiven zodat je bij het echte balhoofdstel kunt.
En dat is volgens mij gewoon een geintegreerd balhoofdstel, waar je gerust zoon platte balhoofd montage plaat tussen kunt zetten. Bijvoorbeeld hetzelfde montage systeem als de basil "BOSTON".
LuPir schreef:Een Gazelle Luzern Excellent 2012
Een pracht van een fiets!
Maar de vrouw wilt een fietsmand aan het stuur hebben,
Maar de fiets is zo mooi ontworpen dat de kolom van het stuur eindigt in een conische vorm,
Dus is het moeijlijk om een standaard fietsmand daar aan te bevestigen,
Dus bel ik Gazelle op,
Na 10 minuten wachten à raison van 0,10/min een dame aan de telefoon:
1. Mevrouw, blablabla Mandje aan het stuur voor de fiets van me vrouw, stuur met conische vorm, heeft u daar een oplossing voor?
2. Moet u bij de dealer zijn
3. Nee, ik weet het niet mijnheer belt u maar de dealer op, dan contacteert de dealer met de juiste afdeling
4. Geeft mij dan de juiste afdeling
5. Dat kan niet mijnheer, u moet de dealer bellen en de dealer contacteert de juiste afdeling

Weet iemand een oplossing hiervoor?

De vrouw is morgen jarig en wellicht ben ik nog op tijd om de juiste fietsmand aan te schaffen
Maar ben je nou nog naar de fietsenmaker gegaan, waar je hem gekocht hebt? Die lui zijn soms verrassend handig!
Het is het handigst om te gaan naar de winkel waar je de mand koopt zou ik zeggen. Of naar je dealer.

Er zijn werkelijk duizenden tassen, mandjes, kratjes enzovoort. Veel hebben allerlei systeempjes waarvan niet altijd valt te zeggen of dat ook werkelijk past. Uitproberen dus.
Ik krijg het gevoel dat dit een internet-fiets is....
rvdh schreef:Ik krijg het gevoel dat dit een internet-fiets is....
Interessant, maar wat bedoel je ermee?
Leon schreef:
rvdh schreef:Ik krijg het gevoel dat dit een internet-fiets is....
Interessant, maar wat bedoel je ermee?
Dat er geen fietsenmaker is waar hij naar terug zou kunnen. Maar dat is natuurlijk niet zo.
Travelmaster schreef:
Leon schreef:
rvdh schreef:Ik krijg het gevoel dat dit een internet-fiets is....
Interessant, maar wat bedoel je ermee?
Dat er geen fietsenmaker is waar hij naar terug zou kunnen. Maar dat is natuurlijk niet zo.
O, zo. Ja, dan moet hij naar de dealer. Van de mandjes wel te verstaan.
Leon
[quote="Leon]O, zo. Ja, dan moet hij naar de dealer. Van de mandjes wel te verstaan.
Leon[/quote]

Of naar een willekeurige fietsenmaker die willekeurige mandjes op willekeurige fietsen kan zetten. Ik maak er namelijk niet uit op dat de fietsmand al aangeschaft is.
Gefeliciteerd nog. :wink: