Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid-Noorwegen 2011 - Forum Wereldfietser

Zuid-Noorwegen 2011

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rallarvegen
Afbeelding

Rallarvegen
Afbeelding

Rallarvegen
Afbeelding

Een van de talloze watervallen
Afbeelding

Tot mijn schande moet ik bekennen: de staafkerken heb ik gemist.
Afbeelding

Trollstigen in de mist!
Afbeelding

Nooit gedacht, maar zelfs in Noorwegen is zoiets kennelijk mogelijk.
Afbeelding

Gerd
Beetje laat maar mooie foto's met mooi landschap :D
Heb je campings daar en hoe zijn die ? net zo rustig als op de foto's doet lijken ?
Hoe duur is een biertje daar ?
En heb je veel off road gereden, want ik heb 38mm bandjes en ben benieuwd of het dan te doen is, want jij heb er 50mm onderliggen ?

Gr Mark
Nog sneeuwpoppen gemaakt Gerd? :lol:

In juli nog zo veel sneeuw daar. :o
Mooi en herkenbaar, weliswaar met camper geweest en niet heel veel gefietst, maar evengoed mooie herinneringen. Grappig blijft het om met je korte broek door de sneeuw te gaan.
ik wil van de zomer naar Skagen (Denemarken) fietsen. Ik weet nog niet of ik van daar uit weer terug fiets of door fiets naar Zweden of Noorwegen. Als ik dit zo zie wordt de keuze enigszins makkelijker gemaakt
Waarschijnlijk ligt er altijd sneeuw op de Rallarvegen. Dit is augustus 2012, minstens 25 sneeuwvelden

Afbeelding

Afbeelding
[quote="edith vermeulen"]Waarschijnlijk ligt er altijd sneeuw op de Rallarvegen. Dit is augustus 2012, minstens 25 sneeuwvelden

Hoewel er waarschijnlijk altijd nog wel wat zal blijven liggen is de route hoogzomer meestal wel sneeuwvrij. Vorig jaar (eind juli) in elk geval wel, toen moest ik op het hoogste punt echt van het pad af om nog een fiets-in-de-sneeuwfoto te kunnen maken.