Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nog meer tassentips - Forum Wereldfietser

Nog meer tassentips

Hoi,
Naast de Lidl is ook Action (http://www.action.nl) een winkel om in de gaten te houden. Ik was er vanmiddag om een nieuw achterlicht te kopen (zo'n reflector met ingebouwde leds, incl. 2 AA-batterijen voor 2,50 euro) en zag dat ze ook tassen hadden. Een driedelige set zij- en toptassen in de maat "voortassen" samen voor 2,79 euro (dus nog geen drie euro). In aardige kleuren zwart en blauw. De ophanging was niet bepaald de beste natuurlijk, maar voor wie niet opziet tegen wat handig werk en nog een week in Nederland een rondje wil doen wel een idee.
Leon

Hoi Leon,

Ben wezen kijken bij de Action maar denk dat je de verkeerde prijs gezien heb, namelijk die van de gewone fietstassen.
De driedelige set kost ? 7,95 en is er in twee kleurencombinaties ; zwart-rood en zwart-blauw. Ze zijn niet waterdicht maar afstotend, er zit wel een regenhoes verstopt in een vakje.
De zijtassen zijn te gebruiken als handtas of schoudertas, de bovenste tas is tevens rugzakje 8) .
Desalnietemin overweeg ik mij , als onervaren beginnende langereafstandsfietser, er 1 aan te schaffen :D .

Groetjes, Tijdelijke Gast

Bij dezelfde Action verkopen ze ook Sorbo Blue Wonder.

Het ideale spul om je ketting mee te reinigen. :D

Groeten,

Marco