Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvideoclip Transpirenaica deel drie - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsvideoclip Transpirenaica deel drie

alma schreef:Nee, ben begonnen in Cerbere en ben vandaar naar LLanca gefietst. Hier starten de meeste mensen. Je kunt ook in Cap de Creus beginnen, maar dan moet je er wel eerst vanuit Llanca heen fietsen en dan dezelfde weg weer terug.
Is ook erg druk daar 's zomers (zeker in Cadaqués)!! :wink:

Afdaling naar Isaba vanaf de Coll. Zuriza zit er ook in zie ik; is toch een fraaie asfaltweg !! :wink:
Afbeelding
Michael W schreef: Afdaling naar Isaba vanaf de Coll. Zuriza zit er ook in zie ik; is toch een fraaie asfaltweg !! :wink:
Afbeelding
Vergeet het maar! De afdaling ging maar voor even over dat mooie gladde asfalt, het grootste deel was single-track en bospad. Zoom maar eens in op de kaart. En over die single-track ging het heel steil naar beneden (een van de stukken die je in omgekeerde richting onmogelijk zou kunnen fietsen) De afdaling naar Hecho, dezelfde dag, ging recht van de berg af door een brandgang vol grove keien (ook zo'n stuk waar je in omgekeerde richting je fiets kilometers omhoog zou moeten slepen) Bergaf ging het niet veel harder dan stapvoets en moest ik zelfs stukken lopen. Nee, de etappe naar Isaba was met stip de zwaarste van de hele route, met heel veel single-track en loopwerk. Om 10 uur 's ochtends vertrokken vanuit Aragues del Puerto en toen ik in Hecho (15 km verder) op mijn horloge keek was half drie 's middags! Dat zijn pas gemiddelden...
alma schreef: Vergeet het maar! De afdaling ging maar voor even over dat mooie gladde asfalt, het grootste deel was single-track en bospad. Zoom maar eens in op de kaart.
Ik zie het ja, niks gezegd 8)
Ach ja, het blijft een mooie tocht door een heel mooi gebied, ook als je van oost naar west op asfalt blijft.
Michael W schreef: Ach ja, het blijft een mooie tocht door een heel mooi gebied, ook als je van oost naar west op asfalt blijft.
Absoluut! En na na al dat gestuiter over de keien ga je glad asfalt ineens heel erg waarderen...
alma schreef:Absoluut! En na na al dat gestuiter over de keien ga je glad asfalt ineens heel erg waarderen...
Dit muziekje van good old Joe past er vast ook wel bij,
beetje Spaans intro ... maar dan helemaal los gaan :wink: