Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Koga Randonneur 60 cm. (VERKOCHT!) - Forum Wereldfietser

Te koop Koga Randonneur 60 cm. (VERKOCHT!)

5 jaar oud, 60 cm., goed onderhouden, 7000 km., geen pomp (gejat), ??n bidonhouder. De snelbinder zit er inmiddels niet meer op.
? 800,- (doe een bod).
Zie ook http://www.horlings.tk
Peter Horlings
PeterHorlings@Tiscali.nl
Afbeelding
Ik heb de prijs verlaagd van ? 1000, - naar ? 950,-, doe een bod.
Ik heb de prijs verlaagd van ? 950, - naar ? 900,-, doe een bod.

Wat was de nieuwwaarde van je fiets?
Ik weet het niet meer precies (kan ik wel uitzoeken) maar volgens mij was de nieuwwaarde fl. 3700,-. Als je belangstelling hebt doe dan gerust een bod. :!:

Groet Peter.
Is die fiets niet veel te groot voor jou, Bert... haha. Maar wel een beetje duur ja voor een tweedehands fiets. Groetjes, Annemiek

Peter, weet je waarom ik die fiets te duur vind. Tegen het eind van het jaar komt het nieuwe model voor het jaar 2006 uitd, en dan worden alle nog niet verkochtte modellen van het jaar 2005 te koop aangeboden voor 300 a 500 euro goed koper :wink: dat weten de mensen ook dus die wachten even.
zeer goede fiets in dat jaar werden in die tijd als echte trekkers fietsen verkocht
groetjes marga
In de aanbieding ? 800,-. Doe een bod....

Ik zou nog maar een flink stuk gaan zakken! Na vijf jaar is een fiets het overgrote deel van de oorspronkelijke waarde kwijt.

Beste, voor de naam koga moet je alleen al 200 euro betalen, dus als je nu 200 euro zakt hebt je mischien kans dat iemand hem koopt.
ik heb intresse in je Koga Randonneur 60 cm. mijn bod dat ik er voor wil geven is 600 euro.. graag hoor ik je reaktie of je hiermee acoord gaat..

margavosse@hotmail.com

GR, M Keurhorst..

Nog te koop?
freddy44 schreef:Nog te koop?
Ja zeker.
Hij is verkocht! :D :D