Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Afghanistan (2006) - Forum Wereldfietser

Fietsen in Afghanistan (2006)

Beste mensen,

Ik ben nu in Nederland. In 2006 wil ik naaar mijn land Afghanistan gaan.

Ik heb plan om dwars door Afghanistan te fietsen van west naar oost en misschien nog even naar Pakistan. Ik heb maar 3 maanden de tijd misschien iets langer om de fietstocht te maken.

Vanaf Nederland ga ik of met vliegtuig of trein vertreken naar het oosten.
In de buurlanden van Afghanistan wil ik op de fiets stappen. De buurlanden kunnen zijn Iran of Turkministan. Ik weet dat het daar onveilig was, maar nu is er genoeg stabiliteit in het land en bovendien ken ik de land goed.

Nu wil ik weten of er iemand is die ook mee wil gaan. En iets in mijn plan ziet. Graag uw interesse even sturen.



MVG,

Pasoon

Hi Pasoon,

Wat geweldig, wat een uitdaging, wat je van plan bent!!
Ik zal echter niet met je mee fietsen, maar vindt het idee wel geweldig.

Ik denk dat je in 3 maanden heel veel kan zien en doen.

Groet,
Rena :wink:

Ohh ja, misschien had je het onderwerp beter "Fietsen in Afghanistan" of "reisgenoot voor Afghanistan" kunnen noemen. Wellicht nog een berichtje plaatsen?

Hallo,

Ik heb iemand bereidt gevonden die mee gaat.

Dat vind ik prachtig van hem. Ik hoop dat het ons lukt om de fietstocht die in 2006 (juli/augustus/september) in de planning is lukt.

MVG,


Pasoon
Hallo,

Kent iemand meneer Olaf Hulleman ik probeer hem te bereiken maar dat lukt niet. Ik wil graag weten of iemand het weet. Graag uw reactie.

MVG,


Pasoon