Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FotoTip 16, kijken naar elkaar - Forum Wereldfietser

FotoTip 16, kijken naar elkaar

Eindelijk....na meer dan 1,5 jaar heb ik eindelijk wat tijd gevonden om mijn siteje weer wat 'up-to-daten' (goed nederlands 8) ).
Als eerste ben ik nu bezig om alle Fototips te plaatsen. Wereldfietsers fotograferen over het algemeen heel wat af. Ben benieuwd of er mooie voorbeelden van dit thema te vinden zijn. Plaats ze hieronder zou ik zeggen. Leuk! Ben heel benieuwd wat jullie zoal afschieten.

Fototip 16 staat er nu op. Kijken naar elkaar.
Eigenlijk doe je als fietsende fotograaf niets anders, kijken naar je omgeving. En als je in een land bent waar de locals een blanke op een fiets als iets bijzonders ervaren dan heb je al snel dat het kijken wederzijds wordt. Kijken naar elkaar. Zeker wanneer je net aankomt in een dorpje en iedereen nog aan elkaar moet wennen is het kijken naar elkaar een vereiste om elkaar te leren kennen. Als fotograaf is dat over het algemeen niet het moment om te fotograferen. ........
Lees meer op http://www.marcomeijerink.nl/index.php/ ... -16-kijken

Afbeelding
Marco,

Fijn voor je zelf dat je weer wat tijd hebt voor dit soort ontspannen en leuk voor het forum dat je weer nieuwe tips plaatst!
Leuk Marco dat je het weer oppikt!

Kijken naar elkaar? - Het meest ultieme en briljante voorbeeld wat mij betreft, heeft Karlijne (?) gemaakt - een foto van een fotograferende Anneke in Vietnam. :D

Afbeelding
Bedankt voor deze tip, kijken naar elkaar! Ik moest gelijk aan deze foto denken. Deze foto is analoog gemaakt in 1999 en helaas van niet al te beste kwaliteit. Maar we kijken wel naar elkaar :lol:

Afbeelding
Kijken naar elkaar? - Het meest ultieme en briljante voorbeeld wat mij betreft, heeft Karlijne (?) gemaakt - een foto van een fotograferende Anneke in Vietnam.
Klopt Blanche, Karlijne heeft die foto inderdaad gemaakt. Zeker een mooie foto.

Ook een kijkfoto, ook uit Vietnam:
Afbeelding


@ Marco: dank voor de tips!
Leuk weer iets van je te horen Marco!!

Afbeelding

tanden poetsen, oost Turkije, 2012

Henk

kunst en fietswerk
Hi Blanche and Anneke,

The image that Karlijne made of Anneke photographing the Vietnamese kids is fantastic and I would love to publish it in Bicycle Traveler magazine as an “Image from the road” and on our bicycle photography blog under the category “Guest photographers” http://www.bicyclingaroundtheworld.nl/g ... phers.html

So could one of you please PB me Karlijne’s e-mail address so that I can contact her to ask for permission?

Thanks,
Grace
Hi Grace,
See pb :-)
Would be great seeing the picture in your beautiful magazine.

Anneke
Leuk!!!
Ja Anneke leuk!
Ook op de WorldCycle Video's Facebook pagina is jullie foto erg populair ;-)
Nice to see that so many people like my picture! :D
Grace, of course it can be published in your magazine.

Karlijne Jukes