Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Beste Lars,

Je aanvankelijke bericht was wel even schrikken. Het is een opsteker dat de doktoren toch een goede kans zien je been te behouden. Alle respect voor je vechtlust en ik hoop dat met de komende operaties je been weer kan worden hersteld.
Sterkte!
Roel
Beste Lars

Geweldig laatste bericht van jou !
Zet hem op daar, komt goed.
Lieve lieve lieve Lars.
Wat een een geweldig nieuws!
Kom op blijf vechten en blijf erin geloven!
We denken aan je!

Douwe en Blanche
Hi Lars,

dit zijn gelukkig weer positieve geluiden, ik ben blij het te horen. Goed begin van de maandag. :wink:
Beste Lars,

Ook vanaf deze kant; heel veel sterkte gewenst.

Groeten,

Sietse
Hey Lars,

Hopelijk gaat het de goede kant op met je been. Zal wel even spannend blijven...succes en sterkte in ieder geval. Fijn dat je zus je opzoekt.

En wat is je adres? Dan kunnen we een kaartje (oid) en het WF-blad sturen.... :wink:

Groeten Fokko
Bloody hell, Lars!
Night swimming was never meant to lead to these kinds of situations.
Really relieved to hear you made it through this terrible episode alive and am thinking of you at this difficult time.
I see that all your mates here in Holland and around the world are thinking of you too, there are shiploads of positive energy being channelled your way. Lets hope that it, in combination with the excellent medical attention and care you're receiving there, helps and that the only lasting censequence of this adventure is a slightly limited ability to tap dance.
Sterkte ,man! We're all with you.
James
Hey Lars,

Omdat ik je niet ken wist ik niet zo goed of ik moest reageren, maar sinds ik een paar dagen geleden las over je ongeluk laat het me maar moeilijk los. Potverdikkie zeg, je maakt wat mee daar. Fantastisch om te horen dat je niet de enige bent die vecht voor het behoud van je been, ik hoop van harte dat het gaat lukken. Aan jouw doorzettingsvermogen zal het in ieder geval niet liggen. Veel sterkte, en ik hoop je ooit nog eens tegen te komen op fiets!

Robert-Jan
Lars,

Ik ken je helemaal niet, maar lees wel altijd graag over je avonturen.
Maar dit is wel iets heel anders dan het avontuur wat je je had voorgesteld.

Wat een ongelooflijk eng verhaal zeg. Gelukkig dat het inmiddels allemaal weer de positieve kant op gaat, dat komt denk ik ook wel door jou positieve instelling. jongen wat kun jij goed relativeren en de humor er nog van inzien. Heel knap van je.

Ik wens je alle beterschap die je nodig hebt, en hopelijk fiets je over een paar maanden gewoon op je gemakje naar huis.
He Lars,
Wat een goed nieuws! Had een paar uur geen internet op m’n werk en was zo benieuwd hoe het met je ging en nu dit lezen. Wow! Ook fijn te horen dat je echt in goede handen bent in een goed ziekenhuis met veel hulp en steun van bekenden en totaal onbekenden. Ik wens je veel sterkte de komende tijd, en blijf ons op de hoogte houden.

Marianne
Ha die Lars,

Heel veel sterkte! Ontzettend goed hoe jij deze klap opvangt.
Hoop je snel weer te zien.

Groetjes,

Bert
Volgens mij mag je big miracle no 3 beschouwen als beloning van jouw immer positieve instelling. Wát een verhaal, en wát een opluchting zul je gevoeld hebben na de operatie. En nou vasthouden he!
Hey Lars,

wat een verhaal zeg. Gelukkig lijkt het een positieve draai te krijgen.
Succes met je herstel en hopelijk kan je snel weer op de fiets stappen.

Groeten Tim & Marly.
Lees altijd met veel plezier je verhalen. Prettige schrijfstijl heb je, wel boek- materiaal dit natuurlijk :).
Nu eerst al je energie in het herstel. Het ziet er al wat beter uit, laat ze alsjeblieft die infecties eronder krijgen! Sterkte!
Hoi Lars,

Ik ken jou niet persoonlijk maar volg je wel via je verhalen.
Als fietser (avonturier) ben je dikwijls op zoek naar uitersten en kun je niet altijd de consequenties van je handelen overzien.
Wat jij nu meemaakt is teveel aan wat een mens kan incasseren,het had echter nog slechter af kunnen lopen!
Tegelijkertijd bewijst het nog eens waartoe het menselijk lichaam onder extreme omstandigheden in staat is.
Ik wens je een spoedig herstel en hoop dat je been zal stabiliseren, aan je mentale veerkracht zal het in ieder geval niet liggen..

Groet,
Jan van den Berg
Nou Lars, je maakt wat los :D . Deze posts alleen al moeten je een enorme boost geven. Goed om te horen dat er goed voor je wordt gezorgd. Zorg goed voor jezelf.
Hoi Lars,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar je verhalen las ik van tijd tot tijd met grote interesse!

Dit verhaal was natuurlijk van een heel ander kaliber... Net als alle andere wereldfietsers blijf ik voor je duimen en hopen dat je die infectie onder controle kan krijgen!

Sterkte en moed vanuit België!
Kelly
Je ongeluk houdt mij erg bezig. Wat heb jij een gevecht geleverd en wat mooi dat het amputeren niet nodig is. Ik wens je veel kracht toe al heb ik niet het idee dat het je daar aan ontbreekt.
Beste Lars,

Wat was dat schrikken toen Barbara toen ik thuiskwam vertelde dat je een ongeluk had gehad en je been misschien geamputeerd moest worden. Gelukkig konden we met de kinderen op bed het verhaal iets beter lezen en lijkt het allemaal goed te komen. We wensen je veel sterkte met het herstel. En daarna weer snel op zoek naar een nummerbord en een nieuwe stok en waterfles.

Groeten,

Jurgen, Barbara en de jongens.
Hallo Lars, ik ontdekte vanavond pas de verhalen over je geweldige avontuur. Maar wat een verschrikkelijk ongeluk heb je meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je verder kunt gaan met de mooiste fietsreizen.

Sterkte!