Voor offroad heb ik m'n getrouwe tractor, welke ik steeds lichter belast met bagage (maar steeds meer met de berijder... ).
Voor het snelheidswerk heb ik een soort randonneur (even oppassen met wat ik nu zeg), welke m'n rug wat ontlast doordat 'ie van vergevingsgezind staal is gemaakt. Op zich comfortabel, en het beste wat er was in mijn belevingswereld toen ik 'm kocht.
Op de Fiets- & Wandelbeurs voor het eerst in mijn leven op een ligfiets gezeten (Nazca, model voor kleine mensen). Wat een ervaring! Na 4 rondjes al een hele sensatie van snelheid en, bovenal, het comfort daarbij. Wellicht dat mijn keuze toentertijd dus anders had uitgepakt, had ik geweten dat dit zo'n verschil was...
Ik heb nu wat gekeken op internet bij WAW, Velomobiel, Challenge, Nazca en M5. Hopelijk voor m'n veertigste over op een M5 carbon tourligfiets voor de ontspannen ritjes over een goede ondergrond. Behalve bij de WF natuurlijk. Dan blijft een bukfiets gezelliger.
Voor het snelheidswerk heb ik een soort randonneur (even oppassen met wat ik nu zeg), welke m'n rug wat ontlast doordat 'ie van vergevingsgezind staal is gemaakt. Op zich comfortabel, en het beste wat er was in mijn belevingswereld toen ik 'm kocht.
Op de Fiets- & Wandelbeurs voor het eerst in mijn leven op een ligfiets gezeten (Nazca, model voor kleine mensen). Wat een ervaring! Na 4 rondjes al een hele sensatie van snelheid en, bovenal, het comfort daarbij. Wellicht dat mijn keuze toentertijd dus anders had uitgepakt, had ik geweten dat dit zo'n verschil was...
Ik heb nu wat gekeken op internet bij WAW, Velomobiel, Challenge, Nazca en M5. Hopelijk voor m'n veertigste over op een M5 carbon tourligfiets voor de ontspannen ritjes over een goede ondergrond. Behalve bij de WF natuurlijk. Dan blijft een bukfiets gezelliger.